službeno očitovanje

Oglasio se Konzum: ''Žalimo zbog nastale situacije, evo što se zapravo dogodilo...''

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 25.09.2020. 11:27

Zadnja izmjena: 25.09.2020. 11:52

Prije par dana izvijestili smo o neugodnom iskustvu koji je naš čitatelj doživio u Konzumu u Ulici Braće Radić u Varaždinu kada je umjesto pohanog pilećeg batka dobio sirovo meso.

<< FOTO: OVO NE ŽELITE VIDJETI: Za gablec htio pojesti pohani pileći batak, a dobio sirovo meso

Isti dan poslali smo upit Konzumu koji nam je danas dostavio svoje službeno očitovanje koje prenosimo u cijelosti:

'' Konzum svojim kupcima jamči najvišu razinu kvalitete asortimana te poslovanje u skladu s najvišim standardima, što uključuje i kontrolu kvalitete proizvoda te procesa skladištenja, izlaganja i rukovanja unutar prodajnog mjesta. Do navedene je situacije došlo uslijed kvara na grijaču friteze koja je korištena za pripremu namirnice. Nakon što su uočili kvar, kolege su ga odmah prijavili te je grijač popravljen u najkraćem mogućem roku, a dotad je za pripremu hrane korištena druga friteza.

Kupac nam se javio u kontaktni centar te mu je upućena isprika i poziv da dođe u prodavaonicu kako bismo mu vratili novac. Koristimo priliku da mu se i ovim putem ispričamo i izrazimo žaljenje zbog nastale situacije.''

Komentari