'prioritet broj 1'

Posavec i Bilić uvjetuju: Ne samo brza cesta, nego i ova cesta! Na jugu se rade čuda, a kod nas?

Na Posavca se kasnije nadovezao i Dubravko Bilić, gradonačelnik Ludbrega, ujedno i član Nezavisna platforme Sjever, koji dodaje kako je to 'najzapuštenija i najzapostavljenija državna cesta u Hrvatskoj'...
Objavljeno: 23.03.2024. 08:45

Zadnja izmjena: 23.03.2024. 08:45

Foto: Arhiva/Ilustracija

O takozvanoj Podravskoj brzoj cesti ili magistrali govori se još od početka dvijetisućitih, a nekoliko puta bila je uvrštena i u nacionalne strategije prometnog razvitka. Trenutno je također u takvoj Stategiji prostornog razvoja Republike Hrvatske koja je donesena 2017. godine. Projekt se razvija po fazama, a kad bi mogao stići do naše županije još uvijek nije poznato.

Da je Podravska magistrala prioritet za razvoj Sjevera Hrvatske smatra i međimurski župan i predsjednik Nezavisne platforme Sjever Matija Posavec, ističući kako će to u slučaju bilo kakve koalicije biti uvjet za podršku.

- Važna je. Mi svaki kutak sjevera Hrvatske, zapravo svaki kutak cijele Hrvatske cestom i željeznicom moramo povezati. U 21. stoljeću to nije neki nadstandard nego civilizacijska vrijednost. Naravno da ćemo inzistirati i na cestovnoj infrastrukturu u tom dijelu Hrvatske - rekao je u ovotjednoj emisiji.

‘To je prioritet broj 1’

Na Posavca se kasnije nadovezao i Dubravko Bilić, gradonačelnik Ludbrega, ujedno i član Nezavisna platforme Sjever, koji dodaje kako je to 'najzapuštenija i najzapostavljenija državna cesta u Hrvatskoj'.

-  Na jugu zemlje se rade tuneli, mostovi, čuda od cesta, a Podravska magistrala nikako da dođe na red. To je prioritet broj jedan, na nju bi se vezala cesta Varaždin-Čakovec, kao i Varaždin-Krapina kako bismo dobili suvremenu, ali sigurnu mrežu cesta. To mora biti prioritet, nama je presudna i nadamo se da ćemo nekoga uvjeriti da tu cestu stavi kao prioritet broj jedan. Nitko nije rekao „nama treba ta cesta prije nego neke druge ceste“. Da se tako zalagalo do sad, ta cesta bi bila makar isprojektirana, ali uvijek postoje preće stvari i uvijek smo na zadnjem mjestu te to treba promijeniti – istaknuo je.

'155 milijuna eura'

Kako općenito stoji 'Planu razvoja Varaždinske županije za razdoblje od 2021. do 2027. godine' trasom Podravske magistrale u planu je povezati slovenski Ormož – Otok Virje – Varaždin – Viroviticu – Osijek – Ilok.

Konkretno, na području Varaždinske županije obuhvaća slijedeće gradove i općine: Varaždin, Cesticu, Petrijanec, Sračinec, Ludbreg, Gornji Kneginec, Trnovec Bartolovečki, Martijanec, Sveti Đurđ i Mali Bukovec. Nositelj provedbe projekta su Hrvatske ceste, ukupna procijenjena vrijednost projekta je više od 155 milijuna eura, a cesta je dužine 340 kilometara.

Komentari