Povodom Međunarodnog dana hamburgera, 28. svibnja, Glovo je analizirao trendove potrošnje ovog omiljenog jela, prikupljajući podatke o aktivnostima hrvatskih korisnika unutar aplikacije.
Kako navode iz Glova, cheeseburger, dvostruki burger i chicken burger ističu se kao najomiljeniji burgeri u Hrvatskoj. Kada bi zbrojili sve burgere koje je Glovo isporučio u Hrvatskoj u zadnjih 12 mjeseci, udaljenost je jednaka udaljenosti između Zagreba i Zadra.
Po broju naručenih hamburgera u godini Hrvatska je na drugom mjestu u jugoistočnoj Europi. Ono što je posebno zanimljivo je da je Hrvatska na prvom mjestu u cijeloj Europi po godišnjem rastu isporučenih burgera (+33% na godišnjoj razini), među zemljama u kojima Glovo posluje. Isto tako, Hrvatska je na 4. mjestu u svijetu po prosječnoj potrošnji kupaca na hamburgere, iza Španjolske, Portugala i Italije.
Najveća potražnja za hamburgerima zabilježena je petkom i subotom, a Hrvati najviše žude za ukusnim hamburgerima s Glovo aplikacije od 19 do 21 sat. U proteklih 12 mjeseci dan s najviše isporučenih hamburgera bio je 8. ožujka - Međunarodni dan žena, a sezona u kojoj su Hrvati naručivali najviše hamburgera bila je jesen.
Komentari