dizanjernica leda bosnić

FOTO: Kako je Leda Bosnić uređenjem doma iz snova zaradila titulu Cosmopolitan influencerice godine?

Poduzetnica, dizajnerica, blogerica i influencerica - sve je to mlada kreativka Leda Bosnić koja se krije iza poznatog brenda Ekatrin Katrin. Iako najpoznatija po izradi unikatnih torbi, Leda se u posljednje vrijeme sve više ističe kao influencerica. 

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 19.09.2020. 07:43

Zadnja izmjena: 19.09.2020. 07:45

Poduzetnica, dizajnerica, blogerica i influencerica - sve je to mlada kreativka Leda Bosnić koja se krije iza poznatog brenda Ekatrin Katrin. Iako najpoznatija po izradi unikatnih torbi, Leda se u posljednje vrijeme sve više ističe kao influencerica. 

Konkretnije, prošle godine dobila je Cosmopolitan nagradu za influencericu godine u području interijera. Prije nešto više od godinu dana krenula je s renoviranjem kuće, stavljala makeovere na svoje društvene mreže i čini se kako se ljudima dopalo, te im je poslužila kao inspiracija. Na instagramu je prati više od 20 tisuća ljudi, a svojim pratiteljima želi poručiti kako za uređenje ne treba izdvojiti puno novaca, nego samo dobro promisliti i tražiti najpovoljnije varijante, odnosno pratiti razne akcije.

- Kad netko želi krenuti u renoviranje, mora se naoružati strpljenjem i biti spreman na produljenje rokova i moguće dodatne neplanirane troškove jer uvijek nešto iskrsne. Također, sve što smo mogli, mi smo radili sami, od postavljanja laminata, gletanja, krečenja, montiranja rasvjete itd. Na takvim stvarima se može uštedjeti. Kuću suprug i ja zajedno uređujemo, tako da, oboje se slažemo sa bojama. U vrijeme kada su se influenceri našli na udaru kritika, pitali smo je što za nju znači ta riječ:

- Vremena se mijenjaju, a sa njima i interesi i vrste posla. Posao više nije samo oranje plugom, već i programiranje. Tako i marketing ne možemo svesti na TV reklame i novinske letke već i na promidžbu putem interneta. Tko je taj koji će reći da nečiji posao vrijedi manje ili više od drugog? - rekla nam je Leda i govori kako je pravi opis posla influencera zapravo - marketing.

Kako nastavlja, kreiranje prihvatljivog i zanimljivog sadržaja za društvene mreže nije nimalo lako,oduzima puno vremena i još više iskustva. - Ja sam između ostalog radila za Jysk, Ledo, Podravku, Jamnicu, Kik, i kod svake suradnje svoj posao shvaćam vrlo ozbiljno. Da bi vas netko od velikih brendova prepoznao, angažirao i platio može proći do nekoliko godina.  Svatko tko misli kako su ljudi sa takvim zanimanjima nesposobni, neobrazovani i gotovani, preporučujem im da se bolje informiraju i sami okušaju u poslu "influencera'' - završava Leda. 

Komentari