Velike promjene spremaju se za Facebook, Messenger i Instagram, najavljene su na Facebookovoj konferenciji F8, a biti će to najveće promjene u njegovoj povijesti.

Naime, Facebook će promijeniti dizajn. Plavi izbornik koji je bio od samog početka bit će zamijenjen bijelim izbornikom u kojem će naglasak biti stavljen na grupe, a ne na vijest, piše Poslovni.hr. Korisnici će moći objavljivati u grupama direktno s naslovnice, bez ulaska u same grupe, a na izborniku s lijeve strane grupama je dana veća važnost, osim toga bit će dodani i novi alati za specijalizirane grupe. Promjene će prvo biti vidljive na mobilnoj aplikaciji, dok će se na računalima pojavljivati tijekom sljedećih nekoliko mjeseci.

Mobilna aplikacija dobiti će i novu opciju "Upoznaj nove prijatelje" koja će funkcionirati poput aplikacija za spajanje ljudi. Korisnici će tako moći poslati poruku drugim korisnicima, s kojima nisu prijatelji, ali koji dijele zajedničke interese. I "Facebook Dating", koji još nije ni pravo zaživio, dobiva nove opcije. Jedna od njih je "Secret Crush" odnosno "Tajna simpatija" koja će korisnicima otkriti sviđaju li se nekom od njihovih prijatelja, bez otkrivanja točno kome.

Posebno su zanimljive promjene koje će doživjeti "Tržnica", Facebookov dio za prodaju i kupovinu stvari među korisnicima. Odsad će korisnici moći plaćati direktno na "Marketplaceu" i time izbjeći davanje broja računa nepoznatoj osobi. Messenger će također doživjeti promjene, sama aplikacija bi trebala biti brža i laganija i zauzimati manje prostora na mobitelu. 

Ključne riječi: facebook, instagram, messenger, promjene,

Komentari

01.05.2019. 15:20h Zadnja izmjena: 01.05.2019. 15:20

Foto: Ilustracija