Danas se na Fakultetu organizacije i informatike održala 4. međunarodna znanstveno-stručna konferencija 'CRODMA 2019' a ove je godine tema bila "Marketing 4.0"
Predsjednik CRODMA-e Damir Dobrinić istaknuo je kako je danas na konferenciji riječ o novoj marketinškoj paradigmi. - Marketing je vrlo dinamično područje, on među prvima usvaja nove tehnologije. Primjena tih novih tehnologija odražava se na izgradnju jednih potpuno novih marketinških modela koje mi želimo prezentirati gospodarstvu i želja nam je da to gospodarstvo usvoji. Mi danas govorimo o elektroničkom marketingu, web marketingu, o umjetnoj inteligenciji. Mi danas govorimo o novoj marketinškoj paradigmi.
Dekanica Nina Begičević Ređep izrazila je zadovoljstvo odazivom.- Posebno nam je zadovoljstvo da je ovoga puta domaćin i glavni organizator FOI. Ovim putem zahvalila bi organizacijskom i programskom odboru da je pokrenuo tako veliki i hvalevrijedan projekt. Drago nam je vidjeti da je ovdje više od stotinjak znanstvenika, stručnjaka iz prakse koji će tijekom cijelog dana prezentirati svoje radove u znanstvenim i stručnik sekcijama ali i razmijenjivati svoje znanje i iskustvo - rekla je dekanica.
Komentari