Još u studenom prošle godine vijećnik Županijske skupštine Hrvoje Kovač postavio je pitanje vezano uz rad Hrvatske pošte, jer zbog kašnjenja dostave pošte odnosno rješenja za popuste, pojedine obitelji iz Lepoglave morale su plaćati punu cijenu autobusne karte za studente i učenike koji bi trebali imati značajno visoke popuste.

Hrvoje Kovač rekao je kako pošta tone i stiže užasno sporo, te smatra kako to nije krivnja Županije, ali da se mora vidjeti što se može napraviti po tom pitanju.

- Nakon naše reakcije AP Varaždin ubrzo je dozvolio učenicima da dobiju popuste i bez rješenja koja im nisu stigla na kućnu adresu - rekao je vijećnik Županijske skupštine Hrvoje Kovač.

Netom nakon toga Županiji je stigao i odgovor iz Pošte u kojoj je izvršni direktor nadležnog sektora Miroslav Živko probleme s poštom obrazložio i naveo konkretne korake za rješavanje problematike.

- Na području poštanskog ureda Lepoglava povećan je broj poštara za opću dostavu, te je uveden i jedan automobil, a najznačajniji korak u organiziranju dostave na navedenom području koje pripada brdsko planinskom su naselja u izuzeću u kojima je do 1. listopada dostava bila organizirana jedan put tjedno, a od tada je dostava organizirana svaki drugi dan. - stoji u odgovoru, ali navode kako je dio odgovornosti zbog kašnjena pošiljaka i odgovornost pošiljatelja i primatelja zbog netočnih adresa.

Komentari

01.02.2019. 11:51h Zadnja izmjena: 01.02.2019. 12:36

Foto: Arhiva