Danas je u Park Boutique Hotelu u Varaždinu održana početna konferencija projekta "InterACT Green" kojem je cilj revitalizacija i uređenje odabranih dijelova Dravske park šume, uređenje staza i šetnica kroz šumu te revitalizacija dravske špice i riječne rive.
Nositelj projekta je Grad Varaždin, a partneri su Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Hrvatski šumarski institut, Javna ustanova"Priroda Varaždinske županije", Turistička zajednica grada Varaždina i Grad Ludbreg.
- Jedan smo od 14 gradova iz cijele Europe koji s ovim projektom sudjeluje u zelenoj tranziciji. Sve pripremne radnje su završene i možemo krenuti s implementacijom. Zahvaljujem pročelnici Slađani Miočić i svim partnerima koji su dali sve od sebe te ćemo u roku od tri i pol godine imati potpuno nove sadržaje na našoj Dravi. Sada ćemo ljestvicu podići na potpuno novu razinu, zaštititi Dravu i dobiti na novoj vrijednosti na cijelom tom području. Svi našim Varaždincima i posjetiteljima osigurat ćemo nove sadržaje i uređena područja za odmor, rekreaciju i uživanje. Ponosni smo na cijeli projekt i veselimo mu se - rekao je zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković.
Četiri područja investiranja
Na konferenciji je predstavljen projekt i aktivnosti koje će provoditi projektni partneri, a koje će doprinijeti obnavljanju i oplemenjivanju šumskog prostora, stvaranju kvalitetnijih uvjeta za boravak u prirodi te osmišljavanju novih sadržaja koji će građane približiti Dravskoj park šumi i rijeci Dravi i potaknuti ih na češći dolazak. Revitalizacija Dravske park šume uključuje četiri glavna područja investiranja: obalu, šumske trgove i staze s urbanom opremom, "špicu" s umjetničkim skulpturama te promatračnicu, putokaze i ograde.
Jedan od očekivanih rezultata projekta je i razvoj IT platforme koju će osmisliti i kreirati na varaždinskom Fakultetu organizacije i informatike. Platforma će omogućiti digitalno interdisciplinarno upravljanje park šumom. Građanima koji žele posjetiti Dravsku park šumu pružat će informacije o šumi, novostima i događanjima, edukativne resurse i interaktivne karte. Turistička zajednica grada Varaždina zadužena je za promociju projekta kroz izradu strategije brendiranja i vizualnog identiteta te organizaciju sportskih, edukativnih i kulturnih događanja u koje će biti uključeno lokalno stanovništvo i turisti.
Komentari