Nakon što je u veljači 2016. u promet pušten prvi dizel-električni motorni vlak koji je proizvela tvrtka Končar – električna vozila, u 2019. u promet su puštena još dva nova vlaka za regionalni prijevoz. Kako bi se učinkovitije održavali novi vlakovi, u sklopu kolodvora Varaždin obnovljen je depo za održavanje dizelskih vlakova.

Radi se o vlakovima koji su proizvedeni prema najnovijim svjetskim standardima i potpuno su digitalizirani, a njihovo održavanje obavlja ovisno društvo HŽ Putničkog prijevoza Tehnički servisi željezničkih vozila u suradnji s Končar – Električnim vozilima.  

U depou je izrađena platforma za pristup krovnoj opremi između VI. i VII. kolosijeka te je obavljena sanacija podnih i zidnih površina, radnih kanala, stropa hale i pomoćnih prostorija. Uz zamjenu metalnih vrata, saniran je sustav grijanja, postavljeni su radionički priključci, preuređena je rasvjeta, postavljena svjetlosno-zvučna signalizacija te uveden videonadzor i bežični internet. Vrijednost obnove depoa iznosi oko 3 mil. kuna.

Predsjednik uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić istaknuo je kako mu je "izuzetno drago što će u novo obnovljenom depou održavati i nove vlakove. - Radi se o vlakovima koji prevoze putnike na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Zabok – Varaždin – Čakovec – Kotoriba i obrnuto, i to je jedna vrlo frekvnetna relacija. Drago mi je reći da će te vlakove održavati domaće tvrtke tako da je zapravo cijela pamet - odnosno proizvodnja i održavanje, u rukama domaće industrije - rekao je Ukić

Komentari

20.12.2019. 12:25h Zadnja izmjena: 20.12.2019. 12:48

Foto: Luka Šalamun