u glazbenoj školi

FOTO: Polaznici međunarodne specijalizacije za rad s darovitom djecom dobili svoje diplome

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 02.03.2020. 12:13

Zadnja izmjena: 02.03.2020. 12:13

Foto: Luka Šalamun

U Glazbenoj školi Varaždin održala se svečanost dodjele diploma polaznicima prve međunarodne specijalizacije za rad s darovitom djecom u Hrvatskoj te uručivanje certifikata novoimenovanim europskim točkama za darovite.

Svečanost se održava u organizaciji Varaždinske županije i Europskog centra za darovite Hrvatska – Centara izvrsnosti Varaždinske županije u suradnji s Radboud Universityjem iz Nizozemske. Diplome će biti dodijeljene polaznicima 1. generacije međunarodne specijalizacije za rad s darovitim učenicima i studentima po programu „The Radboud International Training on High Ability“ (RITHA), koji je godinu i pol dana provodilo nizozemsko sveučilište Radboud University iz Nijmegena. Edukaciju je završilo devet stručnjaka iz cijele Hrvatske koji rade s darovitom djecom.

Na svečanosti su ujedno uručeni certifikati novoimenovanim europskim točkama za darovite u Hrvatskoj (European Talent Point). Riječ je 17 ustanova, institucija i udruga koji uspješno rade s darovitom djecom, a kojima certifikate dodjeljuju Centri izvrsnosti Varaždinske županije kao jedini Europski centar za darovite u Hrvatskoj.

O važnosti kontinuiranog usavršavanja u radu s darovitim učenicima predavanje će održati prof. dr. sc. Lianne Hoogeveen, direktorica RITHA programa, ujedno predsjednica Odbora za akreditiranje europskih centara za darovite Europskog vijeća za nadarene (ECHA). Predstavit će i sam program međunarodne specijalizacije RITHA.  

Predstavljeni će biti završni radovi polaznika prve RITHA specijalizacije, a bit će održana predavanja: „Izazovi identifikacije, praćenja i profesionalnog usmjeravanja STEM darovitih učenika tijekom školovanja“ prof. dr. sc. Josipa Burušića s Instituta društvenih znanosti „Ivo Pilar“, te „Acta, non verba: Strategija. Škola. Efektivnost. Upravljanje?" prof. dr. sc. Jurice Pavičića, voditelja Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment.

 

Komentari