Jedna ogorčena majka učenice javila nam se svojom porukom i fotografijom dugačkog reda pred blagajnom na željezničkom kolodvoru u Varaždinu. Kako je pojasnila, ovo je uobičajena slika u vrijeme kad učenici moraju kupiti mjesečnu kartu.

- Znači nastava traje do 13.30, a mojem djetetu treba 20 minuta da dođe do željezničke i sada ona treba stajat u ovom redu i čekat da kupi mjesečnu kartu za koju ima rok 1. do 5. u mjesecu a vlak joj polazi u 14.20. - objašnjava situaciju majka, žaleći se pritom i na nedovoljnu brzinu rada blagajnica. Jedino rješenje ogorčena majka vidi u tome da roditelji sami odu na kolodvor i tamo kupe kartu. Ali i tada ih umije dočekati neugodno iznenađenje da blagajna ne radi, osobito ako se radi o vikendu, kada roditelji ovih učenika što žive izvan Varaždina najčešće i imaju vremena.

- Je li se tu ne može ništa napraviti da se poboljša situacija barem od 1. do 5. kad djeca kupuju te mjesečne karte? Sigurna sam da ima jako puno ogorčenih roditelja i djece i da nisam jedina. - završava svoju poruku majka.

Komentari

06.11.2017. 10:47h Zadnja izmjena: 06.11.2017. 10:47