Već smo ranije pisali o problemu pružnog prijelaza u Novakovcu gdje u posljednjih par godina prilikom prolaska vlaka ima slučajeva kada nema zvučne i svjetlosne signalizacije, a ni rampa se ne spušta što je kod naših čitatelja izazvalo dosta polemike.

>> Jutros u Novakovcu u posljednji tren izbjegnuta nesreća, vlak prolazio, a rampa se nije spustila

Ponovno nam se danas javio čitatelj koji je zabilježio ovakav slučaj, ali ovog puta uspjeli smo i dobiti odgovor od Hrvatskih željeznica, točnije od HŽ infrastrukture kojeg prenosimo u cijelosti.

- Do otklanjanja tehničke nepravilnosti na uređaju na željezničko-cestovnom prijelazu (ŽCP-u) Novakovec, željeznički promet se iz sigurnosnih razloga odvija prema članku 129. stavak 1. Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (Pravilnik RH-2), NN 107/2016, kojim je predviđeno postupanje u izuzetnim situacijama i to na sljedeći način:

  • „strojovođa prije nailaska na ŽCP-e osiguran uređajem (koji je tehnički neispravan) mora zaustaviti vlak i nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP–a nastaviti vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP–a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom“.

Uređaj za signalizaciju zbog tehničke nepravilnosti isključen je 19.srpnja. Ovom prilikom želimo istaknuti da činimo sve da se trenutne poteškoće u radu uređaja osiguranja što prije otklone i naglašavamo da iako je ŽCP isključen iz funkcije regulacije željezničkog prometa sigurnost sudionika u prometu nije ugrožena.

 

Ključne riječi: hrvatske željeznice, novakovec, rampa,

Komentari

25.07.2017. 13:17h Zadnja izmjena: 25.07.2017. 14:53