Stožer civilne zaštite Grada Ludbrega oglasio se priopćenjem za medije u kojemu ističu kako od samoga početka provode sve mjere središnjeg stožera.

Održano je, kako poručuju, već nekoliko sastanaka, a svakodnevno predsjednica Stožera zamjenica gradonačelnika Renata Potočnik i djelatnici gradske uprave, uz koordinaciju sa zapovjednikom policijske postaje Ludbreg Leonardom Sakačem i zapovjednikom DVD-a Ludbreg Juricom Havaićem usmjeravaju rad stožera te odgovaraju na mnogobrojna pitanja sugrađana.

- Ovo su izvanredne okolnosti za sve nas i kao građane, ali i kao članove stožera. Svi zajedno trebamo pokazati najviši stupanj ozbiljnosti kako bi odluke koje se donose bile sprovedene te kako bismo na taj način smanjili rizik od zaraze virusom Covid-19. Ludbreg je industrijski grad s puno dnevnih migranata i važno je da svi znaju što im je činiti i da se pridržavaju uputa, rekla je Renata Potočnik.

Fokusirani na rješenja

- Stožer je smješten u gradskoj upravi i na tome se mjestu izdaju i propusnice za kretanje naših sugrađana, a na posebnoj e-mall adresi [email protected] svi mogu dobiti potrebne informacije i pojašnjenja. Troje zaposlenika zajedno s predsjednicom stoje na usluzi sugrađanima, fokusirani da se problemi riješe odmah ili da se bar ljude uputi na pravu adresu. Zasad sve funkcionira besprijekorno, od same opskrbe hranom i lijekovima, rješavanja komunalnih problema do normalnog rada poduzeća i firmi - poručuju iz Stožera.

Komentari

25.03.2020. 18:27h Zadnja izmjena: 25.03.2020. 18:45