Grad Ludbreg

Rezimirani turistički brojevi u Ludbregu, evo koje manifestacije su najposjećenije

Objavljeno: 27.09.2023. 11:54

Zadnja izmjena: 27.09.2023. 11:54

Svake godine 27. rujna obilježava se Svjetski dan turizma. Izuzmemo li pandemijsku godinu podaci posljednjih deset godina za Hrvatsku prikazuju trend porasta noćenja i broja postelja. Svjetski dan turizma obilježava se u cijelom svijetu pod vodstvom Svjetske turističke organizacije (UNWTO), koja određuje i glavnu temu te proslave. 

Prema podacima Hrvatske turističke zajednice temeljem sustava e-visitor, u prvih sedam ovogodišnjih mjeseci Varaždinsku županiju posjetilo je 56.024 turista, što je čak 20,4 posto više nego lani. Ostvarili su pritom 131.320 turističkih noćenja ili 22 posto više. Po stopi rasta broja turista i njihovih noćenja u tome razdoblju Varaždinska županija je među pet najboljih županija. Što se tiče područja  Turističke zajednice područja Centar svijeta, kako su naveli,  i ove godine ostvareni su odlični turistički rezultati.

- Do 1. rujna ostvarili smo 4665 dolazaka, od čega je 1551 domaćih, 3114 stranih turista koji su prosječno na našem području boravili 3,89 dana, što je povećanje ostanka i boravka u odnosu na prošlu godinu. I do 1. rujna ostvareno je 18 157 noćenja, od čega 3855 je bilo domaćih turista i 14 302 stranih turista. I po usporedbi dolazaka ove i prošle godine do 1. rujna imamo povećanje dolazaka turista na naše područje, ali točan broj i podatke ćemo moći dati tek nakon kraja godine – naglašava Petra Međimurec, direktorica Turističke zajednice Područja centar svijeta.

Najposjećenije manifestacije

Najbolji pokazatelj dolaska i boravka turista je broj noćenja, a mjeseci s najvećim ostvarenim brojem noćenja su ove godine bili kolovoz s ostvarenih 4223 noćenja, zatim srpanj s 4062 noćenja, lipanj s 2780 noćenja i svibanj s 2180 noćenja. 

- Što se tiče manifestacija, naše najposjećenije manifestacije su Dani ludbreške Svete nedelje, Flora Centrum Mundi, Welcome spring festival koje su usmjerene na širu populaciju, dok su primjerice manifestacije poput Aktivnog ljeta i Wine&walk manifestacije usmjerene baš na specifičnu skupinu posjetitelja i turista te na zasebne turističke proizvode i možda privlače manji broj općenitih posjetitelja, ali što se tiče skupine turista na koju su te manifestacije usmjerene, bilježimo isto porast broja onih koji nas dođu posjetiti u Ludbreg i tu prenoće. Jer to je u biti namjera takvih manifestacija, da se podigne vidljivost područja -kaže Međimurec.

Komentari