Iz Grada Rijeke objavili su kako će tamošnje komunalno društvo KD Čistoća još jednom zatražiti od tvrtke T7 VIS Varaždin jasnu i konkretnu ponudu za zbrinjavanje novonastalog i baliranog otpada s područja Rijeke i riječkog prstena, javlja Novi list.
>>MBO pogon VIS-a spreman obraditi 30.000 riječkih bala
Ponuđena cijena iznosi 610 kuna po toni bez PDV-a, što uključuje sve troškove od preuzimanja otpada, prijevoza, prerade i zbrinjavanja ostatka.
Zanimljivo, tvrtka varaždinskog poduzetnika Davora Patafte Gradu Varaždinu ponudila je obradu nakupljenog otpada u Brezju po neto cijeni od 700 kuna po toni za novonastali otpad, i 800 kuna po toni za balirani otpad, ali uz napomenu da bi se o ostatku do pune ugovorene cijene odlučivalo na Sudu.
>>T7 VIS nudi Gradu obrađivanje otpada po neto cijeni od 700 kuna po toni
Dodajmo i to da je Viškovski načelnik iznio da su u VIS-u izrekli spremnost da zajedno s kooperantima zbrinu sav riječki komunalni otpad. Ponuđena cijena iznosi 610 kuna po toni bez PDV-a, što uključuje sve troškove od preuzimanja otpada, prijevoza, prerade i zbrinjavanja ostatka.
Zbrinjavanje 30.000 bala s Viševca i Marišćine stajalo bi prema tome 18,3 milijuna kuna bez PDV-a, a cjelogodišnje količine riječkog komunalnog otpada duplo više, odnosno oko 36,6 milijuna kuna, čemu treba pridodati 25 posto PDV-a.
To će se najvjerojatnije pokazati preprekom za realizaciju posla s varaždinskom tvrtkom, jer godina dana zbrinjavanja smeća Grad, odnosno Čistoću stajala bi više nego da sami izgrade MBO postrojenje.
Takvo je postrojenje, uostalom, i bilo planirano u sklopu "nulte faze" Marišćine, ali u Gradu su od toga odustali, pravdajući se prevelikim troškovima. Pritom su se u Gradu pozivali na to da će veliko MBO postrojenje, planirano u sklopu Centralne zone za gospodarenje otpadom Marišćina, ionako biti izgrađeno do kraja 2014. godine.
U Gradu podsjećaju da su s predstavnicima VIS-a Varaždin razgovarali još u travnju, ali je njihova tadašnja ponuda bila znatno skuplja i iznosila 690 kuna po toni bez PDV-a, čemu treba pridodati troškove prijevoza bala do Varaždina, ali i deponiranja bala dok ih kamioni ne bi mogli preuzeti, zaključuje Novi list.
Komentari