Od 1. siječnja Varaždinska županija preuzima 200-tinjak poslova ureda državne uprave koji će se obavljati na dvije lokacije u Varaždinu - u Vodotornju u Vrazovoj 4 i u Županijskoj palači na Franjevačkom trgu 7. 

Uz to, obavljati će se i u ispostavama u Ivancu, Novome Marofu i Ludbregu te u matičnim uredima na 12 lokacija. Poslove će bez prekida nastavljati obavljati upravni odjeli Županije izuzev poslova upravne i sportske inspekcije te nadzora zakonitosti općih akata predstavničkih tijela općina, gradova i Županije.

Ovo je važna reforma koja će donijeti racionalniji, jeftiniji i brži sustav za građane, ističe župan Radimir Čačić. - Od 112 službenika i namještenika iz dosadašnjeg Ureda državne uprave, Županija preuzima njih 61, a obavit će se i dodatne analize. Time preuzimamo svega polovicu dosadašnjih službenika državne uprave, po čemu smo dvaput racionalniji od svih ostalih hrvatskih županija. To je interes građana jer oni zaslužuju da javna uprava bude djelotvorna i što jeftinija. Kad bi država barem približno tako poslovala, ova zemlja ne bi imala problem – napominje Čačić.

Umjesto dosadašnjih šest, djelovat će osam upravnih odjela i Služba za unutarnju reviziju. Radno vrijeme upravnih odjela jest: ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom od 7.30 do 15.30 sati, utorkom od 7 do 17 sati, a petkom od 7 do 13 sati.

Detalje o pojedinim upravnim odjelima i koje poslove preuzimaju, možete pogledati na stranicama Varaždinske županije.

Komentari

31.12.2019. 08:46h Zadnja izmjena: 31.12.2019. 08:47