U Općoj bolnici Varaždin jedan od problema je i parkiranje unutar bolničkog kruga, a opet su svjesni činjenice da u Bolnici rade brojni liječnici, medicinsko i drugo osoblje koji na posao dolaze iz udaljenijih mjesta, čak i iz susjednih županija te da se ne može izbjeći prijevoz automobilima. Sada je taj problem ponovo došao u prvi plan s obzirom da su u tijeku građevinski radovi unutar bolničkog kruga.

Prije tri godine za djelatnike bolnice je na heliodromu iza zgrade Kirurgije izgrađen veliki novi parking za 240 vozila, ali izgradnjom potpuno nove zgrade, izbačena je iz funkcije jedna od glavnih prometnica unutar bolnice i u fazi su reorganizacije prometa. Ravnatelj OBV-a, Nenad Kudelić kaže kako su učinili sve kako bi izbjegli, ranije često viđene gužve i onemogućavanje kretanja vozilima hitne medicinske pomoći.

- Konačni cilj bi nam trebao biti bolnički krug bez automobila koji ometaju pacijente, zagađuju okoliš i uništavaju zelene površine. Velika većina bolnica u Hrvatskoj nema mogućnost ulaska automobilom u sam bolnički krug, a budući da je OB Varaždin bolnica paviljonskog tipa, do sada smo omogućavali ulazak automobila u bolnički krug. To je jedan od razloga zašto gradimo zgradu objedinjenog hitnog bolničkog prijema, jednodnevne kirurgije i dnevnih bolnica na samom ulazu u bolnicu pa neće biti potrebe ulaska automobila u bolnički krug jer na upravo ta mjesta na dnevnoj bazi dolazi najveći broj pacijenata – rekao je Kudelić uz napomenu da će taj objekt biti od parkinga udaljen svega nekoliko metara.

To je bio jedan od uvjeta prilikom izrade projekta i upravo iz tog razloga se objedinjeni hitni bolnički prijem nalazi odmah uz ulicu Ivana Meštrovića, gdje se nalazi veliki parking a ne uz Galinčevu ulicu kako je to bilo ranije zamišljeno u nerealiziranom projektu dogradnje kirurgije.

- Naglasit ću činjenicu da smo i dalje bolnica paviljonskog tipa, da postoje pojedini teško pokretni ili nepokretni pacijenti koje je potrebno dovesti i odvesti do samih vrata. Takvim vozilima se omogućava ulazak, ali uz kratko zadržavanje od 15 minuta. Nakon 15 minuta naplaćuje se sat parkiranja 20 kuna, ne sa ciljem naplate parkiranja, nego destimulacije nepotrebnog zadržavanja i parkiranja u bolničkom krugu. Gradnjom nove zgrade veliki broj parkirnih mjesta unutar bolničkog kruga više nije u upotrebi, a istovremeno se provodi energetska obnova dodatnih zgrada u bolničkom krugu, pa smo uz zgradu psihijatrije napravili manji dodatni parking koji bi, barem donekle, trebao riješiti problem parkiranja. Naglašavam još jednom da je naš konačni cilj bolnički krug bez automobila, da u budućnosti imamo parkirnu garažu za parkiranje svih automobila, i djelatnika, i bolesnika i posjetitelja, na jednom mjestu i omogućavanje isključivo određenoj kategoriji bolesnika pristup direktno zgradi. Mislim da smo napravili veliki pomak i u tom vidu radimo i dalje – zaključio je ravnatelj Kudelić.

Ključne riječi: ob varaždin,

Komentari

30.07.2020. 08:38h Zadnja izmjena: 30.07.2020. 08:44