Grad i WinAir ne raskidaju partnerstvo na aerodromu

Objavljeno: 09.08.2011. 12:04

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:10

Nakon što je USKOK proširio istragu protiv bivšeg gradonačelnika Ivana Čehoka, vlasnika T7 Grupe Davora Patafte i članice Uprave T7 Grupe i direktorice tvrtke Varaždin Airport Narcise Huljev i na partnerstvo koje su Grad i Pataftina tvrtka WinAir sklopili oko Zračne luke Varaždin, u kuloarima se moglo čuti da je to partnerstvo pred raskidom. Međutim, i u Gradu Varaždinu i u tvrtki WinAir su to oštro demantirali.

Kuloarske priče o raskidu parnterstva između Grada Varaždina i tvrtke WinAir su izgleda samo kuloarske priče. I Grad Varaždin i tvrtka WinAir su nam naime oštro opovrgnuli takvu mogućnost.

- Prvi put čujem za to. Niti jedan ugovor jednostrano nije lako raskinuti. Sve ovisi o tome kako će se razvijati istraga – rekao nam je zamjenik gradonačelnika s ovlastima gradonačelnika Zlatko Horvat prije desetak dana, prije nego li je otputovao na godišnji odmor.

Sličan odgovor dobili smo danas i iz tvrtke WinAir. U priopćenju koje je potpisao Željko Pavlek, glasnogovornik T7 Grupe koja je vlasnik tvrtke WinAir, stoji da tvrtka WinAir ne raspolaže nikakvim informacijama o tome.

- Planovi Varaždin Airporta i Winaira vezani su uz daljnji razvoj Aerodroma Varaždin. Tvrtka Winair za sada ne razmišlja o raskidu ugovora jer za to nema razloga, iako treba istaknuti da Grad Varaždin ne poštuje određene svoje ugovorne obveze - stoji u priopćenju u kojem se navodi da je tvrtka WinAir u protekle tri godine u varaždinsku Zračnu luku uložila 20 milijuna kuna te da se "za svaku kunu zna gdje je i za što uložena".

U priopćenju stoji da je i tvrtka WinAir zainteresirana da se sve sumnje vezane uz varaždinsku Zračnu luku otklone te da se sve istrage završe na profesionalan i stručan način.

Partnerstvo sklopljeno 2008. godine

Partnerstvo između tvrtke WinAir i Grada Varaždina vezano uz Zračnu luku Varaždin sklopljeno je 2008. godine kada je osnovana tvrtka Varaždin Airport. Grad je ostao stopostotni vlasnik Zračne luke, a tvrtka WinAir s Gradom je potpisala ugovor o dugoročnom najmu nekretnina na prostoru Zračne luke.

Grad Varaždin i tvrtka WinAir potpisali su i ugovor o zajedničkom ulaganju u tvrtku Varaždin Airport s ciljem razvoja Zračne luke.

Inače, predsjednica uprave Varaždin Airport Narcisa Huljev je samo dan prije nego li je uhićena zajedno s bivšim gradonačelnikom Ivanom Čehokom i vlasnikom T7 Grupe Davorom Pataftom, na kolegiju tadašnjeg gradonačelnika Čehoka izvjestila je da je tvrtka završila prošlu godinu s minusom od 400 tisuća kuna. Istaknula je da je jedini izlaz za tvrtku dokapitalizacija jer ima informacije da će se tvrtka WinAir u protivnom povući iz posla.

Prema njezinom prijedlogu, tvrtka je trebala biti dokapitalizirana na način da se WinAiru priznaju ulaganja u zračnu luku u visini od oko 6 milijuna kuna, a toliko je novca Grad trebao isplatiti na račun tvrtke Varaždin Airport kako bi omjer u vlasničkoj strukturi ostao isti.

No do realizacije toga nije došlo jer su samo dan kasnije Čehok, Huljev i Patafta uhićeni, a iako za to nemožemo dobiti potvrdu, moguće je da je upravo to bio jedan od povoda za uhićenje kako bi se spriječila šteta za varaždinski proračun.

Naime, USKOK je mjesec dana nakon uhićenja proširio istragu protiv Čehoka, Patafte i Huljev upravo na Zračnu luku Varaždin.

USKOK je naime došao do saznanja da su Patafta i Huljev, s ciljem dokapitalizacije Zračne luke ulaganjem u njen razvoj, izdavali i priznavali fiktivne račune u iznosu od oko 6,2 milijuna kuna koji su trebali biti temelj za dokapitalizaciju tvrtke Varaždin Airport.

Osnovano se sumnja također da je Grad Varaždin tvrtki Varaždin Airport isplatio pozajmicu u iznosu od 4 milijuna kuna koja nikad nije vraćena i završila je na računu jedne od Pataftinih tvrtki. Umjesto toga pozajmica je upotrijebljena kako bi se nepotrebno povećao temeljni kapital Varaždin Airporta.

Komentari