Zimo: Zašto Instagram i kako ga najbolje iskoristiti za vašu promociju?

Objavljeno: 13.07.2014. 10:47

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:19

Foto: ZIMO Digital

Još od vremena prije komunikacije pismom, odnosno slovima, ljudi su u pradavna vremena komunicirali slikama, crtežima u pe?inama. Upravo se ta vizualna komunikacija zadržala do danas. Stara poslovica "slika  govori više od tisu?u rije?i" koristi se i danas. Ljudi su vizualna bi?a, vole gledati ono što im je zanimljivo i što im odvla?i pažnju.

Fotografije su oduvijek imale posebno mjesto u našim životima, od malih nogu kad su nas roditelji fotografirali, obiteljska okupljanja, ro?endani, putovanja i mnoge druge situacije. Svi kod ku?e još uvijek posjedujemo obiteljske foto albume. Posljednjih godina ti su se    albumi preselili na CD-e, DVD-e, USB stickove, prenosive hard-diskove. Danas sve više koristimo Cloud za arhiviranje naših fotografija.

Instagram je društvena mreža, platforma za objavu/dijeljenje fotografija (i videa). Fokus Instagrama je na vizualno, na         fotografiju kao svoju glavnu zada?u. Instagram uspješno rješava   problem, brzu komunikaciju fotografijama. Vaša ?e fotografija biti odmah dostupna svim vašim prijateljima ili fanovima. Svi najzna?ajniji brandovi su danas na Instagramu i rade odli?an posao, koriste ovu platformu za promociju svojih proizvoda i usluga. Mnogi brandovi koriste i timove ljudi koji rade na osmišljavanju Instagram kampanji.

Mi ?emo se naravno orijentirati na posao koji obavlja jedan ?lan   vašeg tima, netko iz vaše tvrtke koji dobro poznaje vaš proizvod ili uslugu. U ovu pri?u svakako ulaze i Agencije koje uz vašu pomo? mogu uspješno voditi vaš Instagram profil s ciljem da vaš posao što bolje predstave publici, potencijalnim kupcima ili korisnicima vaših usluga, pa ?ete tako kroz Instagram dobiti taj željeni efekt pažnje korisnika koji prate vaš profil.

Kako do fanova/followera?
Nema univerzalne formule. Budite ustrajni. Razmislite što ?ete objavljivati, napravite plan, neku malu strategiju. Neka svaka vaša objava ima smisla. Kod privla?enja pažnje bitni su hashtagovi. Lajkajte druge zanimljive objave, pokažite im da ste prisutni. Ako vam se nešto svi?a, ostavite komentar, uklju?ite se u interakciju. Koristite vaše druge društvene mreže za promociju vašeg Instagram profila.

Hashtagovi (#) pomažu promociji i širenju spoznaje o vašem brandu. Koristite vaše hashtagove, promovirajte svoj brand #imebranda, ali i druge popularne hashtagove, kako na hrvatskom, tako i na engleskom jeziku.

Filteri: Instagram ima ukupno 19 filtera + normal koji ne?emo svrstati u   filter, ali ako ga uzmemo u obzir imamo mogu?nost objave 20 razli?itih vrsta fotografija. S posljednjim updateom, novom verzijom Instagrama, dodana je mogu?nost upotrebe novih opcija kao što su   kontrast, toplina, oštrina, sjene, i drugi. Na vama je da na?ete ono što je najbolje za vas, kako bi iz vaše fotke izvukli ono najbolje. Editiranje vaših fotografija je sada kroz Instagram još bolje i zanimljivije.

Video: Trajanje videa na Instagramu je ograni?eno na 15 sekundi. Za?udili bi se što sve može stati u 15 sekundi. Možete snimati "u komadu" ili  snimati u dijelovima i napraviti kratki film.

Zaklju?ak: Uklju?ite Instagram u vašu strategiju na društvenim mrežama. Cilj  dobre vizualne komunikacije je svakako, nametnuti se na tržištu, što bolje ispromovirati vaš proizvod, potruditi se i biti što originalniji i zanimljiviji i nemojte zaboraviti pratiti ZIMO Digital na Instagramu.

Komentari