Priopćenje Nezavisne liste Ivana Čehoka:
Već duže upozoravamo na organizacijski, financijski, upravni i kadrovski kaos koji vlada u gradu Varaždinu. Po Statutu grada Varaždina, zapravo podzakonskim aktom kojim se utvrđuje ustrojstvo grada, predviđeni su mjesni odbori i propisana procedura kako se ustrojavaju i kako djeluju. Neviđenim nasiljem nad statutom Bosilj i Marković su izveli eutanaziju mjesnih odbora, nisu imenovali povjerenike i stvorili paralizu sustava samoorganiziranja građana.
Logika da treba razmisliti o drukčijem ustrojstvu mjesnih odbora je izvan svake pameti jer, prvo, to ne znači da ne treba poštivati postojeći statut i, drugo, što je pokazalo i nevrijeme prije dva tjedna, pojedini mjesni odbori su, upravo zbog odlične samoorganizacije građana, prije i učinkovitije reagirali nego Bosilj i Marković, koji u to vrijeme nisu radili ništa. Također, argument da mjesni odbori nisu možda ispunili svoju funkciju prvo bi se trebala odnositi na Bosilja i Markovića jer ne ispunjavaju uopće svoju funkciju što je moguće lako vidjeti po stanju u gradu, pa bi se onda oni trebali samoukinuti.
Samo u posljednjih nekoliko mjeseci grad je izgubio sporova, sudskih ili upravnih, koje ćemo svi mi građani Varaždina, iz naših novaca, platiti preko 200.000 eura. Do danas nitko nije objasnio kako je moguće da je grad sudu dao pogrešan obračun kamata, da nije dostavio nagodbu i da je sud odbio gradu dosuditi kamate, dapače još smo dužni platiti odvjetnicima druge strane 170.000 eura dok istodobno odvjetnica grada prima posebne nagrade za uspješnost.
Ovih dana dobili smo informaciju da je porezni nadzor zahvatio neke gradske ustanove i da su utvrđene nepravilnosti što će također platiti svi građani. Preko noći je došlo do smjene privremene pročelnice u odjelu za financije, postavljena je osoba koja nema nikakva rukovodećega iskustva. Iz gradske uprave dobili smo informacije o problemima s informatičkim uslugama oko naplate gradskih naknada kao i s dijelom posla koji grad obavlja za Hrvatske vode. Tražimo od gradske vlasti da javno objavi ponude na natječaju za usluge vođenja softvera za komunalnu naknadu jer su navodno uzeli skuplju ponudu, kojom se nije ispravilo ono što je revizija zahtijevala pa pitamo tko je odgovoran za ugovaranje skuplje ponude.
Bosiljeva vlast po prvi put nije dobila ni odličnu ocjenu za transparentnost, što također potvrđuje da se u gradu ne radi transparentno.
Naravno, najgore je što grad i dalje, devet mjeseci nakon raspisanoga natječaja, nema ugovor za izvođenje radova održavanja cesta, nogostupa, staza, semafora itd. Kome se tu nastojao namjestiti posao, zašto je Bosilj javno govorio da neće dopustiti da grad plati 9.000,000 kuna skuplju ponudu da bi na kraju prihvatio tu ponudu, na što je ponovno izjavljena žalba? Umjesto da se sada u građevinskoj sezoni rekonstruira ili izgradi barem desetak ulica, jedva da se krpaju rupetine.
Dalje postavljamo pitanje što je s polupodzemnim spremnicima koji su se prije izbora s fanfarama postavili na dvije lokacije da bi sada ispalo da grad uopće nema projekte za postavljanje i da će to napraviti Čistoća d.o.o., koja ne smije iz novaca koje dobiva od javnih usluga raditi građevinske poslove.
Rezultate ovoga kaosa vidimo u cijelom gradu, grad ni četiri mjeseca nakon prijevremenih izbora nema nijedan veći kapitalni projekt, nema nijedan važniji EU projekt u fazi provedbe i znatno već sada zaostaje za daleko manjim gradovima u našoj okolici koji su iskoristili ovu građevinsku sezonu za veće zahvate. Ali možda je i bolje da ništa ne rade, jer na lokacijama gdje gradske tvrtke bilo što rade (Trenkova, Krležina, Irme Gorzo itd.) radovi traju po pola godine. Ovom statutarnom, financijskom i organizacijskom paralizom grada, u kojima građani plaćaju skupe usluge ili izgubljene sporove, potvrdilo se ono na što smo upozoravali – da će gradska vlast naplaćati troškova, kamata i kazni i s druge strane ostaviti kaos u gradu.
Komentari