Na današnjoj 3. sjednici varaždinskog Gradskog vijeća osim glavne teme semafora i raskrižja bilo je riječi o mjesnim odborima, zaobilaznici i smradu u gradu.
Na prvom aktualnom satu Alena Kišića zanimalo je što se planira s križanjem u ulici Miroslava Krleže i Filićeve za koju kaže da je crna točka na kojoj se dešava puno prometnih nesreća, te u kojoj je fazi početak radova s obzirom da se u blizini nalazi i VI. osnovna škola.
- Mislili smo graditi odmah kada smo izgradili i prvi rotor u blizini, ali tada su stručnjaci rekli da ne mogu biti dva rotora u takvoj neposrednoj blizini, a danas pak struka kaže da može. Evo, baš smo i danas smo potpisali natječaj koji je vani za Filićevu i Krležinu, a od 1. rujna započeti će se s radovima. - odgovorio je Čehok Kišiću.
Natalija Martinčević pak smatra kako je potrebno ojačati funkcije mjesnih odbora s obzirom kako bivša vlast do sada nije imala sluha, na što joj je Čehok odgovorio kako će se ponovno vratiti koordinacija s predsjednicima, ali i najavio prvi radni sastanak s njima već za vrijeme Špancirfesta.
Gotić Čehoku: 'Izmjerite smrad!'
Robert Gotić (HDZ) smatra da zrak nije savršene kvalitete u gradu Varaždinu kako se do sada smatralo, jer su velike pritužbe na smrad, te ukoliko je količina smrada mjerljiva da se ista i izmjeri kako bi se što prije definiralo izvorište i pronašlo rješenje.
- Nisam siguran da li je smrad mjerljiv, ali ako stručnjaci kažu da je moguće, mi ćemo naručiti. - odgovorio je Čehok, a nakon njega odgovor je dao stručnjak koji je rekao kako jako teško izmjeriti smrad.
- Jednostavnije je raditi emisijsko mjerenje, trajanje ovakvog mjerenja mora se vršiti najmanje pola godine kako bi se uspjelo izmjeriti tako specifično mjerenje koje je mora reći jako skupo, a plaćanje vrše oni koji taj postupak i traže. - rekao je Antun Mišanović, viši savjetnik za zaštitu okoliša Grada Varaždina.
Gotić je još napomenuo kako je održana sjednica odbora za prostorno planiranje te da je u tijeku rješavanje prometne infrastrukture za dva rotora čija su sredstva već izdvojena u proračunu, a zanimao ga je rok završetka. Također, predložio je da se cesta na jugu prema sjeverozapadu riješi sustavom kružnog toka na što mu je Čehok odgovorio kako je ta zaobilaznica projektirana kao cesta s četiri trake i dvije razine s nadvožnjakom, ali da je država, odnosno da su Hrvatske ceste, napravile samo dvije trake.
- A zahvaljujući potpredsjedniku Vlade Predragu Štromaru napraviti će se sastanak s Hrvatskim cestama i predložiti rotor od Hrašćice prema zaobilaznici kao i izlazak prema Beletincu. - rekao je Ivan Čehok.
Komentari