komentar

eTV - Batinić kontra Škvarića: U kamenolomu u Očuri ima materijala za deset brzih cesta

Peticija se potpisuje pod gestom motom „Ne dopustimo pretvaranje Ivanečke Željeznice u novu Očuru“ što je pak zasmetalo lepoglavskog gradonačelnika Marijana Škvarića koji je u emisiji eTV studija rekao kako 'nema potrebe da se od Lepoglave pravi negativan primjer'...

Piše: Mateja Rak

Objavljeno: 14.09.2022. 13:07

Zadnja izmjena: 14.09.2022. 13:19

Danas se u Ludbregu potpisivala peticija protiv otvaranja kamenoloma Siljevec na Ivančici, a podršku je gradonačelniku Miloradu Batiniću koji je također stigao u Ludbreg pružio gradonačelnik Dubravko Bilić.

Peticija se potpisuje pod gestom motom „Ne dopustimo pretvaranje Ivanečke Željeznice u novu Očuru“ što je pak zasmetalo lepoglavskog gradonačelnika Marijana Škvarića koji je u emisiji eTV studija rekao kako 'nema potrebe da se od Lepoglave pravi negativan primjer'. Batinić je danas rekao kako su oni željeli 'demonstrirati očiti primjer devastacije ne samo prirode, već i okoliša u Očuri.

- Ta Očura se mogla nalaziti u bilo kojem drugom gradu ili općini i mi bi to ilustrirali, ali to nam je u blizini. Tako da ne znam zašto bi se kolega Škvarić mogao naljutiti jer u tome nema ništa negativno prema gradu Lepoglavi, već suprotno. To bi trebalo pokazati kako prije svega nekada država nije vodila računa koja dozvoljava i otvara kamenolome blizu naselja - rekao je Batinić.

'Ima materijala za 10 brzih cesta'

Što se pak tiče Škvarićeve tvrdnje da bi nedostaka kamena u pitanje možda mogao dovesti izgradnju brze ceste (ili ju poskupjeti), Batinić tvrdi da prema njegovim informacijama u kamenolomu u Očuri ima dovoljno materijala 'za deset brzih cesta'.

- Nemam običaj komentirati tvrdnje svojih kolega, ali ja nemam informaciju da bi izgradnja ceste mogla poskupjeti ili da bi se njezina izgradnja mogla dovesti u pitanje - rekao je Batinić.

Što je izjavio Škvarić?

Podsjetimo, gradonačelnik Lepoglave Marijan Škvarić jučer je u eTV studiju kazao kako bi problematiku kamenoloma možda trebalo sagledavati objektivnije, jer se već osjeća nestašica kamena uslijed radova na prugi prema Križevcima, a istovremeno se procijenjuje kako za izgradnju brze ceste treba cjelogodišnji kapacitet primjerice lepoglavske Očure.

- Već sad primjećujemo da materijala nema, da su nam neke ceste na čekanju za asfaltiranje jer tih frakcija koje se trebaju miješati u asfalt - jednostavno ne možete dočekati. Kamioni su prije mogli u jednom danu imati pet obuhvata vožnje, a sada imaju jednu dnevno jer čekaju 4-5 sati na utovar, a cijena je već nekoliko puta otišla prema gore. Pitanje je da li su naši građani spremni plaćati puno veću cijenu investicija koje mi gradovi i općine trebamo učiniti. To je jedan cijeli kompleks stvari - zaključio je Škvarić.

 

Komentari