priopćenje

Reformisti danas predstavljenu obnovu pruge nazvali 'HDZ-ovim projektom spore pruge': 'Brza je stopirana'

Objavljeno: 24.03.2025. 19:12

Zadnja izmjena: 24.03.2025. 19:52

Foto: arhiva

Nakon što je danas ministar Oleg Butković obišao radove na početku obnove dionice željezničke pruge Kloštar-Varaždin-Čakovec, priopćenjem su se oglasili Reformisti ponovno prozivajući župana Anđelka Stričaka za 'stopiranje projekta brze pruge'.

Ustvrdili su kako je, kao tadašnji župan, Radimir Čačić, pripremio dokumentaciju za brzu prugu Čakovec-Varaždin-Lepoglava-Zagreb te je projekt uvršten u Stateriju Hrvatske i Sporazum Sjever, a isti bi se, navode, financirao iz Europske unije. Projekt koji je nedavno krenuo u Varaždinu nazivaju 'HDZ-ovim projektom spore pruge kojim bi se od Varaždina do Zagreba preko Koprivnice putovalo 1:45 sati', dok bi, prema njima, njihov projekt omogućio putovanje suvremenom željeznicom i modernim vlakovima.

- Sve to župan Stričak (HDZ) uspio je stopirati i sada pred izbore doći s lošim projektom i neizvjesnom realizacijom, obzirom na činjenicu da su ova Vlada i ministar Butković koji je danas nešto „obećavao“ građanima, u 10 godina obnovili ukupno 44 km željeznice u cijeloj Hrvatskoj odnosno 4,4 km godišnje?!? „Brzom prugom“ naši bi studenti, svi koji rade u Zagrebu, svi koji trebaju liječničke ili bilo koje druge usluge u Zagrebu mogli putovati brže, kvalitetnije, jeftinije i ekološki prihvatljivije, a što bi sve financirala EU, no HDZ - je rekao - NE! – napisali su. 


Cijelo priopćenje Narodne stranke - Reformisti pročitajte u nastavku:

Nakon što su „uspješno“ zaustavili Čačićev projekt „Brze pruge“ kojim bi se iz Varaždin do Zagreba vozili 45 minuta, sada su došli predstaviti HDZ-ov projekt „Spore pruge“ kojim ćemo se iz Varaždina do Zagreba voziti 1,45 sati i to preko Koprivnice?!

Župan Čačić u prošlom je mandatu osmislio i pokrenuo projekt „Brze pruge“ Čakovec – Varaždin – Lepoglava – Zagreb, a kojim bi se od Varaždina do Zagreba vozilo suvremenom željeznicom i modernim vlakom. Ne kao danas kada se vozimo više od 3 sata ili 1,45 sati koliko se sada nudi ovim projektom.

Nakon što je kao župan Čačić pripremio potrebnu dokumentaciju, projekt je uvršten u prometnu i prostornu Strategiju Hrvatske, uvršten u Sporazum Sjever, potvrđen od Vlade, a EU je financirala prvih 2 milijuna €, dok bi cijeli projekt EU financirala s 85 % ukupne vrijednosti.

Sve to župan Stričak (HDZ) uspio je stopirati i sada pred izbore doći s lošim projektom i neizvjesnom realizacijom, obzirom na činjenicu da su ova Vlada i ministar Butković koji je danas nešto „obećavao“ građanima, u 10 godina obnovili ukupno 44 km željeznice u cijeloj Hrvatskoj odnosno 4,4 km godišnje?!?

„Brzom prugom“ naši bi studenti, svi koji rade u Zagrebu, svi koji trebaju liječničke ili bilo koje druge usluge u Zagrebu mogli putovati brže, kvalitetnije, jeftinije i ekološki prihvatljivije, a što bi sve financirala EU, no HDZ - je rekao - NE!

Komentari