Špancirest 2012: Poziv izlagačima za ovogodišnji festival

Objavljeno: 28.05.2012. 12:35

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 09:16

Turistička zajednica grada Varaždina, kao organizator festivala ŠPANCIRFEST 2012. uputila je danas poziv svim zainteresiranim izlagačima na ovogodišnjem Špancirfestu. Rok za prijavu je do 18. lipnja...

POZIV

zainteresiranim izlagačima za zakup prodajnih mjesta, štandova i kućica na manifestaciji ŠPANCIRFEST 2012.

1. Od 24.8. do 2.9.2012. godine ŠPANCIRFEST će se održati na prostoru varaždinske povijesne jezgre

2. PRIJAVITI SE MOGU IZLAGAČI S PODRUČJA NAVEDENIH U CJENIKU KOJI JE SASTAVNI DIO OVOG POZIVA.

3. PONUDA TREBA SADRŽAVATI:

a. naziv pravne ili fizičke osobe,

b. ime i prezime, OIB, naziv banke i broj poslovnog računa, broj telefona/telefaksa, mail, web stranicu i adresu ponuđača,

c. kopiju obrtnice/registracije ili kopiju rješenja Upisnika poljoprivrednih proizvođača ili potvrdu o članstvu u HDLU, ULUPUH, LUV i sl.,

d. popis i fotografiju robe za izlaganje odnosno prodaju na ŠPANCIRFESTU i

e. opis djelatnosti koju ponuđač obavlja (posebnosti), opis demonstracije izrade predmeta na izlagačko-prodajnom prostoru ŠPANCIRFESTA.

4. Ponude se dostavljaju na obrascu «Prijavnica» koji se može preuzeti s web stranice www.spancirfest.com ili www.tourism-varazdin.hr ili u TZG Varaždina, Ivana Padovca 3, Varaždin, radnim danom od 8 do 18 sati i subotom od 10 do 17 sati.

5. Broj prodajnih mjesta je ograničen, a organizator zadržava pravo odabira ponuda, kao i određivanja pozicije prodajnih mjesta na prostoru održavanja manifestacije ŠPANCIRFEST 2012.

6. Svaka lokacija (prostor) uključuje priključak električne energije (svaki izlagački prostor ima rasvjetu i priključak struje do 100 W) koja se naplaćuje sukladno Cjeniku. Sve ostale neophodne potrošače potrebno je navesti i definirati snagu u vatima.

7. Zakupac je dužan od komunalne tvrtke kupiti najmanje 5 vreća za zbrinjavanje otpada (vrećica od 80 l/17kn).

8. Svi izlagači/prodavači na ŠPANCIRFESTU obvezuju se osigurati primjeren kostim (odjeću karakterističnu za djelatnost koja se prezentira) za osobu koja će raditi na izlagačko-prodajnom mjestu.

9. Rok za predaju prijava je 18. lipnja 2012. godine, a odabir i ugovaranje sudjelovanja na Špancirfestu do 1. srpnja 2012. godine.

10. Plaćanje: prva rata 50% po potpisu Ugovora, a druga rata 50% do 1. kolovoza 2012. godine.

Zakupac štanda ili kućice u vlasništvu Organizatora uplaćuje 200 kn osiguranja za slučaj oštećenja prilikom uplate prve rate. Ukoliko nije došlo do oštećenja, osiguranje će biti vraćeno po isteku zakupa.

11. Ponude se (s naznakom «Špancirfest 2012. - zakup prodajnih mjesta») dostavljaju:

a. osobno: Turistička zajednica grada Varaždina, I. Padovca 3, radnim danom od 8 do 18 sati, a subotom od 10 do 17 sati

b. poštom: Turistička zajednica grada Varaždina, I. Padovca 3, 42000 Varaždin

c. mailom: [email protected]

Komentari