Svakodnevni heroji

Nova kampanja Pan piva – „Jedan od nas“

Objavljeno: 17.03.2016. 18:06

Zadnja izmjena: 18.03.2016. 08:11

„Jedan od nas“ naziv je nove kampanje Pan piva kojom se ovo omiljeno koprivničko pivo obraća svojim potrošačima i fanovima iz svoje takozvane Domaće regije, dakle, Podravcima, Međimurcima, stanovnicima brojnih gradova i sela koja okružuju Koprivnicu.

Ovom kampanjom Pan želi zahvaliti svim ljudima koji u svakodnevni život unose nešto pozitivno, koji svojim djelovanjem, ponašanjem ili aktivnostima podižu kvalitetu života u svojoj zajednici, čineći je tako ljepšim, boljim i ugodnijim mjestom za život.

Drugim riječima, Pan takve osobe pronalazi i priča njihove priče i dodjeljuje im naslov Svakodnevnih heroja. Za razliku od super-heroja, Panovi heroji nemaju super-moći, ali ih svejedno nije teško prepoznati, a usprkos tome, mogu vam doslovno spasiti dan, tjedan ili mjesec, ali i život. Riječ je naime o „malim ljudima“ koji, rekli bi mnogi, samo rade svoj posao, ali to čine na način koji donosi razliku.

Omiljeni konobar u kafiću koji točno zna kakvu kavu pijete, prodavačica u kvartovskom dućanu koja vas dočekuje i ispraća s osmjehom, nogometaš lokalnog kluba koji na svakoj utakmici ostavlja srce na terenu ili pak član dobrovoljnog vatrogasnog društva…

Pan je u kampanju uključio i svoje potrošače koje poziva da nominiraju svoje Svakodnevne heroje putem njihove web stranice, odnosno putem mail adrese [email protected] te za njih glasaju na Pan pivo Facebook stranici. Osim što će podijeliti zanimljive i tople priče, potrošači se natječu i za vrijedne nagrade.

Natječaj je otvoren šest mjeseci, od ožujka do kolovoza, a svakoga će mjeseca Pan nagraditi po tri Svakodnevna heroja.

 

Komentari