2015. godina rekorda

Peugeot najprodavanija marka gospodarskih vozila u Hrvatskoj

Objavljeno: 25.01.2016. 14:40

Zadnja izmjena: 16.02.2016. 11:27

Foto: Peugeot

Nakon 6 godina uzastopnog rasta, Peugeot je proteklu godinu prvi put završio kao lider u Hrvatskoj po broju prodanih lakih komercijalnih vozila. Širokom gamom lakih komercijalnih vozila, Peugeot je pronašao put do više od 1.200 zadovoljnih kupaca i velikih hrvatskih tvrtki koje su u marki Peugeot prepoznale pouzdanog poslovnog partnera.

Prodajnim rezultatima u velikoj mjeri je pridonijela široka paleta modela od najmanjeg 208 Business pa sve do novog Boxera. Troškovi uporabe, među kojima i jedna od najnižih potrošnja goriva na tržištu, kao i konkurentni ugovori o održavanju, jamče kupcima bezbrižnu uporabu i čine ovaj model iznimno atraktivan tvrtkama.

Velikom ponudom dizelskih motora, odličnih performansi, uz brojnu sigurnosnu i korisnu tehnologiju, laka komercijalna vozila Peugeot odgovaraju na svaki zadatak koji stavite pred njih. Raspon korisnog volumena se kreće od 1,06m3 na najmanjem LKV modelu, 208, koji nudi udobnost pravog putničkog modela, do 17m3 na pouzdanom i izdržljivom Boxeru.

U slavljeničkom ozračju, Peugeot je pripremio posebne uvjete financiranja za laka komercijalna vozila Peugeot: u siječnju su u ponudi posebni uvjeti financiranja s 0% kamate putem financijskog leasinga za sve pravne osobe. Ponuda se odnosi na period financiranja od godine dana gdje kupac 50% vrijednosti vozila plaća na početku ugovornog razdoblja, a 50% za godinu dana. Također, moguć je i duži period otplate uz mogućnost financiranja do 5 godina putem financijskog i operativnog leasinga s fiksnom kamatnom stopom u kunama. Ovi posebni uvjeti financiranja važeći su do kraja siječnja 2016. godine.

Ovakve i ostale atraktivne ponude te kvaliteta vozila Peugeot objašnjavaju zašto je Peugeot jedan od glavnih aktera na tržištu lakih gospodarskih vozila u Europi, ali i na hrvatskom tržištu, na kojem je lider s 1244 prodanih lakih gospodarskih vozila u 2015. ostvareno više od 18 % tržišnog udjela.

Komentari