Slogan ovogodišnje akcije je 'Budimo čuvari domaće proizvodnje'. To svi mi lako možemo postati odabirom hrvatskih proizvoda, a kao što vidite – imamo što izabrati. Naši proizvođači nude vrhunsku kvalitetu, a vi kupovinom njihovih proizvoda nagrađujete njihov trud i podupirete domaće gospodarstvo.

To je jako bitno jer kupujući hrvatsko čuvamo radna mjesta i potičemo konkurentnost“, istaknuo je potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za trgovinu i financije Josip Zaher otvarajući akciju „Kupujmo hrvatsko“ u Varaždinu.

Robert Vugrin, zamjenik župana Varaždinske županije je poručio kako ova akcija već 22 godine gradi prepoznatljiv gospodarski identitet zemlje. - Naši proizvođači imaju kvalitetu kojom se mogu uhvatiti u koštac s konkurencijom na globalnom tržištu. Varaždinska županija ima puno autohtonih proizvoda za ponuditi, možete ih naći ovdje, a njihovom kupovinom novac ostaje u našoj zemlji i u našoj zajednici - rekao je Vugrin.

Zamjenik gradonačelnika Grada Varaždina Zlatan Avar je naglasio kako je ponosan što su nakon pet godina opet domaćini akcije Kupujmo hrvatsko. - Danas nas je poslužilo vrijeme, štandovi su prepuni kvalitetnih domaćih proizvoda, pozivam vas da podržite naše proizvođače i da svi zajedno damo poticaj hrvatskoj ekonomiji - izjavio je Avar.

Oko stotinjak domaćih proizvođača je pobudilo velik interes domaćih kupaca na glavnom varaždinskom trgu, a na štandovima se zatekao i popriličan broj turista.

- Ovo nam je prvi put da sudjelujemo na akciji Kupujmo hrvatsko jer smo ovaj dio posla s prirodnom kozmetikom od kozjeg mlijeka tek nedavno registrirali. Čuli smo od kolega OPG-ovaca da je akcija izvrsno posjećena i da obavezno moramo doći izlagati i bili su u pravu. Jako nam je drago da smo danas tu u Varaždinu jer je interes kupaca velik - kazala je Ivana Korošec, vlasnica OPG-a Korošec koji se bavi uzgojem koza i prodajom kozmetike od kozjeg mlijeka pod brendom „Art of soap“.

Posjetitelji su u sklopu akcije mogli vidjeti i Varteksov Modabus, putujući izložbeni prostor domaće, varaždinske tvrtke koji je izazvao veliki interes kupaca. - Ovaj koncept je promocija naše web trgovine. U samom autobusu ne možete kupiti odjeću, ali je možete isprobati, vidjeti odgovara li vam veličina i osjetiti teksturu tkanine pa onda naručiti online. Na domaćem smo terenu, u Modabusu uvijek nudimo akcijske cijene, a danas u sklopu akcije Kupujmo hrvatsko je aktualan i dodatni popust od 10 posto. Zato očekujemo odličan odaziv kupaca, nudimo im domaću kvalitetu i smatram da je važno da jačamo prisutnost i na domaćem tržištu, a ne samo izvoz - izjavila je modna savjetnica u Modabusu Svjetlana Šakić.

Posjetitelji su, između ostalog, imali priliku vidjeti i ručno rađene (heklane) igračke obrta Čarobna Heklica, proizvode od konoplje tvrtke CannaBio, dobro poznate Hrvatske kišobrane kao i brojne domaće ekološke delicije, od meda i čvaraka, do voćnih rakija i brašna od rogača.

S ciljem educiranja najmlađih o važnosti očuvanja domaće proizvodnje, i ove godine je organizirano natjecanje za izbor najboljih dječjih i likovnih radova iz osnovnih i srednjih škola te vrtića.

HGK akciju Kupujmo hrvatsko provodi već 22 godine kako bi naglasila važnost promocije domaćih proizvoda vrhunske kvalitete, nositelja znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta.

Komentari

17.06.2019. 12:01h Zadnja izmjena: 17.06.2019. 12:04