U Ludbregu otvorena Zelena točka

Objavljeno: 01.04.2015. 09:11

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:06

U sklopu Dana grada na Gradskoj tržnici u Ludbregu gradonačelnik Dubravko Bilić otvorio je ”Zelenu točku”. Riječ je o projektu ”Implementacija marketinškog/promotivnog sustava za heterogene lokalne poljoprivredne proizvode i proizvode visoke kvalitete“, odnosno ”Zeleni krajolik“, koji Grad Ludbreg realizira u suradnji s partnerima iz Slovenije, Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije – Kmetijsko gozdarski zavod Murska Sobota, zadrugom Slovensko združenje za integrirano pridelavo zelenjave, Institutom za napredne tehnologije i komunikacije (ITNK) i Razvojnom agencijom Grada Čakovca-ČakRa d.o.o.

Radi se o projektu koji se provodi u sklopu Operativnog programa prekogranične suradnje Slovenija – Hrvatska 2007. – 2013. godine i djelomično je sufinanciran od Europske unije unutar Europskog fonda za regionalni razvoj.

Okupili smo se da promoviramo projekt “Zeleni krajolik” preko uređenja ludbreške Zelene točke jer na ovaj način omogućujemo našim izvornim seoskim gospodarstvima, poljoprivrednim proizvođačima da prezentiraju svoje ludbreške proizvode, da ih ponude Ludbrežanima, ali ne samo njima već i u širem prekograničnom području kojega ovaj projekt obuhvaća. Projekt je vrijednosti preko pola milijuna kuna i za Grad Ludbreg je od posebne važnosti jer rezultat ovih aktivnosti je nastavljanje prodaje proizvoda i omogućavanje poljoprivrednim proizvođačima udruživanje u zadrugu i ono što je u današnje vrijeme nezaobilazno, a to je prodaja putem interneta, najveće globalne tržnice. Kroz ovaj ćemo projekt brendirati izvorne ludbreške proizvode i na tim ćemo proizvodima graditi prepoznatljivost Grada Ludbrega. – rekao je na otvorenju gradonačelnik Dubravko Bilić.

Zelene točke su novi tržišni kanali za promociju i prodaju poljoprivrednih proizvoda  s područja Ludbrega , ali i cijele  Varaždinske županije. Na Zelenim točkama provoditi će se  promotivne aktivnosti s ciljem povećanja prepoznatljivosti poljoprivrednih proizvoda na način da lokalni proizvođači lakše dođu do potencijalnih kupaca, ali će isto tako poljoprivrednim proizvođačima biti omogućena i direktna prodaja te direktan kontakt sa potrošačima.

- Valja napomenuti,  da uz Zelene točke razvijamo i informacijske kanale prodaje preko interneta, da provodimo i druge promotivne aktivnosti koje obuhvaćaju nastupe na specijaliziranim sajmovima, turističkim destinacijama te provodimo edukativne aktivnosti poljoprivrednih proizvođača putem kojih ih animiramo da se uključe u promocijsko – prodajni sustav Zeleni krajolik. Sve to radimo samo s jednim ciljem, a to je unaprijediti položaj naših poljoprivrednika te povećati prepoznatljivost poljoprivrednih proizvoda (oblikovanja ambalaže, izrade etiketa i svega onog što je potrebno kako bi se proizvod lakše prodao na širem tržištu) putem tržišnog-promocijskog sustava „Zeleni krajolik“. – pojasnila je Josipa Grđan, voditeljica Odsjeka za za poduzetništvo, turizam i razvojne projekte.

Posebno zanimljiv dio projekta svakako je web tržnica tj. drugi konkretan i inovativan tržišno/promocijski kanal projekta preko kojega će se provoditi promocija i prodaja proizvoda. Web tržnica je specifična po tome što će sadržavati dvije tržnice, slovensku i hrvatsku, preko koje će proizvođačima biti omogućena prodaja i promocija svojih proizvoda, jednako kao i svojih poljoprivrednih gospodarstava. Na web tržnici bit će izrađen i alat koji će ciljnim skupinama omogućavati optimalnu obradu narudžbe te jednostavno uključivanje novih proizvoda.

Uz otvorenje Zelene točke na ludbreškoj tržnici, ista je otvorena i na tržnici u Varaždinu. U prepoznatljivim kućicama, građani mogu kupiti domaće, zdrave i ukusne proizvode.

Komentari