Woltova avantura u Hrvatskoj krenula je krajem 2018. godine kada je za dostavu otvoren grad Zagreb, kao testno tlo za takvu uslugu. Nakon otvaranja glavnog grada, Wolt je prošle godine krenuo s radom u Rijeci i Splitu, dok su u 2020. godini otvoreni Zadar i Osijek, a najnovija ekspanzija odnosi se na Veliku Goricu i Varaždin. Globalno, Wolt posluje u preko 20 zemalja diljem Europe te u Japanu.
Ekspanzija na druge gradove u Hrvatskoj očekivani je korak od strane Wolta, obzirom na brzi rast koji kompanija bilježi od samog starta, a koji je posljedica iznimno dobrog i brzog prihvaćanja usluge od strane korisnika u svim gradovima. Wolt trenutno broji nekoliko stotina tisuća registriranih korisnika u Hrvatskoj te desetke tisuća aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi.
“Slobodno mogu reći da je Wolt na hrvatskom tržištu postavio visoke standarde u dizajnu, profesionalnosti djelatnika i dostavljača, marketinškoj strategiji i brzini dostave. Imamo čvrste i snažne temelje za još kvalitetniju suradnju s restoranima i još brži rast korisnika. Visoki postotak stalnih korisnika, učestalost naručivanja i broj novih korisnika neki su od pokazatelja koji sugeriraju da je Wolt preferirani odabir aplikacije za dostavu hrane i namirnica. Veseli me što smo prepoznati kao lider na hrvatskom tržištu”, ističe Damir Krešo, Marketing Manager Wolta za Hrvatsku.
Wolt trenutno usko surađuje s više od 750 restorana i trgovina na hrvatskom tržištu, a u potpunosti je jasno da će ta brojka i dalje rasti, nakon otvaranja novih gradova. Osim što pružaju korisnicima najširu ponudu restorana od svih pružatelja srodne usluge, Wolt je kao odgovor na COVID-19 situaciju prilagodio poslovni model pa su tako na platformu uvedene brojne, raznovrsne trgovine (namirnice, mesnice, ribarnice, pekare, pet store-ovi i sl.) što znači da korisnici više ne moraju izdvajati vrijeme na odlazak u trgovinu i kupnju namirnica. Sve što je potrebno može se naručiti putem Wolt aplikacije i jednostavno pričekati dostavu iz udobnosti vlastitog doma. Najšira ponuda trgovina trenutno je na području grada Zagreba.
Za sada su na aplikaciji za grad Varaždin dostupni restorani August, Santa Maria, Domenico, Banus Grill, palačinkarnica P'alapassion i trgovine Angry Moose i Bio & Bio, a široku ponudu raznovrsnih pića korisnici će moći naručiti iz Roto Svijet Pića.
Woltovi prodajni timovi svakodnevno ulažu maksimalne napore kako bi ponudu restorana i trgovina učinili još širom te dostupnijom svima, a vjerujemo kako će isti napor biti uložen i u stvaranje što kvalitetnije ponude u Varaždinu. Iz Wolta dodaju i da su brojni ugostitelji i trgovački lanci prepoznali vrijednost i važnost usluga dostavnih kompanija poput njihove, posebice u novonastaloj situaciji tako da svakodnevno bilježe rast u upitima oko sklapanja partnerskih suradnji.
„Iznimno nam je drago što su korisnici u svim gradovima gdje djelujemo prepoznali kvalitetu naše usluge te ju jako brzo prihvatili, a vjerujemo da će i korisnici u Varaždinu ostati jednako oduševljeni našim servisom. S druge strane, restorani i trgovački lanci su prepoznali vrijednost našeg načina rada, pružanja usluge dostave i uistinu smo zadovoljni njihovim odazivom, a svakako planiramo dodatno širiti ponudu i bilježiti jednaki mjesečni rast broja restorana i trgovina kao što je to bio slučaj u ostalim gradovima. Restoranska scena u Varaždinu je na zavidnoj razini, a grad je bogate kulture i gastronomske povijesti. Odlična ponuda zaslužuje i jednako dobru platformu, pa smo u dogovaranje suradnje s restoranima i trgovinama krenuli prije mjesec dana. Svakim danom korisnici mogu očekivati sve veći izbor na Woltu u Varaždinu, od najbitnijih restorana do maloprodajnih lokacija - uz pouzdanu i pravovremenu dostavu.“, rekao nam je Nikola Mišković, Restaurant Partnership Manager.
Kao dodatnu zanimljivost navode i povećanu potražnju poduzeća da vlastitim zaposlenicima omoguće besplatnu dostavu ili korištenje kupona preko Wolta što maksimalno cijene i podržavaju. Ovim putem pozivaju i ostala poduzeća i korporacije da ih kontaktiraju te da zajedničkim snagama pomognu ugostiteljskoj industriji i zaposlenicima te ponude što optimalnije rješenje i olakšaju svakodnevicu u nadolazećim tjednima i mjesecima.
Što je to što odvaja Wolt od konkurencije?
Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku – inovativna aplikacija jednostavna za korištenje sadrži listu svih restorana dostupnih za narudžbu, a svako jelo imat će i fotografiju kako bi korisnik lakše odlučio što će naručiti. Plaćanje se odvija gotovinom i kartičnim putem (plaćanje je moguće putem visa, Diners i mastercard kartica, Google i Apple Pay-a), a sama dostava je izuzetno brza – u prosjeku cijeli proces, od same narudžbe pa do dostave hrane, traje oko 30 minuta. Cijelo to vrijeme korisnik vidi u kojoj je fazi priprema hrane, odnosno gdje se nalazi dostavljač i kada stiže na adresu. A ako se i pojavi poneki problem, javlja se Woltova korisnička služba koja problem otkloni jednostavno i brzo, istovremeno se brinući da korisnik ostane zadovoljan – prosječno vrijeme odgovora im je 30 sekundi!
Iznimno važan i velik iskorak Wolt je napravio u periodu obilježenom pandemijom COVID-19 virusom. Kako bi se maksimalno očuvala sigurnost svih strana uključenih u proces pripreme i dostave hrane (zaposlenici restorana, dostavljači i korisnici) uvedena je opcija beskontaktne dostave što omogućuje maksimalno izbjegavanje kontakta između dostavljača i korisnika. Osim spomenute opcije, tijekom prvog vala pandemije, Wolt je pokrenuo i brojne druge mjere koje su usmjerene na sigurnost zajednice, ali i na pomoć partnerima ugostiteljima. Sve navedene mjere Wolt i dalje nastavlja prakticirati. Niže ih navodimo.
Što se tiče zdravstvenih mjera, obaviješteni su svi Wolt partneri dostavljači o preporukama Svjetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti na koji način da zaštite sebe i druge od koronavirusa. To se konkretno odnosi na održavanje higijene ruku, smanjivanje ljudskog kontakta kako u restoranima, tako i na vratima kupaca.
Wolt je hitno implementirao unutar aplikacije tehničku funkcionalnost (contactless delivery) putem koje korisnici mogu naručiti hranu te ju preuzeti bez kontakta s dostavljačem što znači da će dostavljena hrana biti ostavljena na vratima ili ulazima. Obzirom na ozbiljnost situacija, navedena funkcionalnosti je automatski uključena na aplikaciji. Iz Wolta navode kako je udio beskontaktne dostave među najvišima u usporedbi s ostalim zemljama te se ovim putem zahvaljuju korisnicima koji misle na svoje zdravlje, ali i na zdravlje Wolt partnera dostavljača.
Što se financijskih mjera tiče - svakom dostavljaču subvencionirani su dezinfekcijski gelovi, a osiguravaju i maske i rukavice.
Poduzete su i određene mjere i za Wolt partnere ugostitelje kojima se trude maksimalno pomoći u borbi protiv novonastale situacije. Tako je smanjena provizija za narudžbe za osobno preuzimanje na 0%, promoviraju se lokalni restorani i omogućuje im se veća vidljivost na aplikaciji, privremeno obučavaju i zapošljavaju osobe iz ugostiteljstva te na taj način pružaju podršku osoblju restorana koji su u partnerstvu s Woltom, ulažu se dodatna sredstva u marketing i sl.
Više o mjerama koje je Wolt poduzeo možete pronaći ovdje.
Wolt aplikacija ponosni je vlasnik i prestižne Apple Editor’s Choice nagrade za korisničko iskustvo, a potvrda kvalitete najjasnija je iz ocjena korisnika na Google Play-u i App Store-u gdje je Wolt najbolje ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića.
Komentari