veliki uspjeh

Novi Peugeot 301 lansiran je na hrvatsko tržište

Objavljeno: 11.04.2017. 20:35

Zadnja izmjena: 11.04.2017. 20:37

PEUGEOT 301 prvi je automobil koji je Marka razvila posebno za segment B Sedan, a od lansiranja 2012. proizvedeno je više od 360 000 primjeraka diljem svijeta. Taj uspjeh temelji se na prepoznatljivim značajkama, koje obuhvaćaju prostranost i obujam prtljažnika među najboljima u segmentu, vozna svojstva obilježena znanjem i umijećem u znaku marke PEUGEOT te dizajn prilagođen lokalnim zahtjevima.

Kako bi se zadovoljile potrebe sve brojnijih kupaca u tom strateškom segmentu, novi PEUGEOT 301 naglašava svoje kvalitete novim adutima. Karoserija mu je odjevena u najnovija stilska obilježja Marke. Okomito postavljena prednja maska, svjetla ugrađena u karoseriju i prilagođeni elementi utjelovljuju robusnost automobila. Svjetlosni potpisi u koje su sprijeda ugrađena LED svjetla izraz su napredne tehnologije.

Veliki dodirni zaslon od 7’’ temelj je tog razvoja. Brz je i precizan zahvaljujući kapacitivnoj tehnologiji te obuhvaća prikaz kamere za vožnju unatrag i navigacijskog sustava TomTom 3D. S pomoću aplikacije Mirror Screen triple play, jedinstvene ponude u segmentu, na njemu se prikazuje i sadržaj pametnog telefona.

Dinamičnost šasije naglašava gama suvremenih motora. Novost za PEUGEOT 301, trocilindarski benzinski motor PureTech 82 već je ugrađen u više od milijun automobila Marke diljem svijeta. Dizelski motor 1.6L BlueHDi 100 odlikuje se rekordnom niskom potrošnjom i užitkom u vožnji. Na hrvatsko tržište lansira se od travnja s dvije razine opremljenosti Active i Allure te cijenom već od 82.300 kn uz posebnu ponudu Peugeot Financiranja koja uključuje i četverogodišnje Optiway produljeno jamstvo.

 

 

Komentari