Peugeot 308 R HYbrid, kompaktna limuzina s voznim svojstvima superautomobila

Piše: IT/eVaraždin

Objavljeno: 16.04.2015. 20:32

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 07:18

Foto: Peugeot Hrvatska

Peugeot 308 svojim je kvalitetama jedinstvenim u segmentu C, od izlaska na tržište osvojio više od 280 000 ljubitelja automobila širom svijeta. Nastavljajući sa strategijom međunarodnog razvoja, Marka prigodom salona u Šangaju lansira novi 308 S koji se proizvodi i prodaje u Kini.

Bez obzira na karoserijske izvedbe i motore, hvaljene karakteristike modela PEUGEOT 308 uvijek su na visokoj razini zahvaljujući polivalentnosti njegove platforme EMP2. Na tom je temelju PEUGEOT Sport razvio novi pogonski sklop: benzinski plug-in hibrid. Snaga od 500 KS i pogon na četiri kotača pomiču granice sportskog duha u segmentu i nude iznimne performanse.

Peugeot 308 R HYbrid ovom prigodom otkriva jedinstven izričaj unutrašnjosti, s četirima zasebnim sjedalima, kao i dvobojni stil oštrih linija u crnoj i plavoj boji.

Na komandi smještenoj na središnjoj kontroli dostupna su četiri načina vožnje.
Prvi način Hot Lap isporučuje najveće performanse, u potpunosti iskorištava potencijal svih triju izvora snage i postiže ukupno 500 KS i najveći okretni moment od 730 Nm.

Način Track razvija 400 KS i 530 Nm, uglavnom s pomoću benzinskog motora i stražnjeg elektromotora. Prednji elektromotor daje dodatan potisak pri ubrzanju.

Način Road posebno je namijenjen vožnji na cesti sa snagom od 300 KS i okretnim momentom od 400 Nm. Benzinski motor razvija sav svoj potencijal, stražnji elektromotor mu pomaže, a prednji se elektromotor ne uključuje.

Način ZEV ponajprije se koristi stražnjim elektromotorom za pokretanje modela PEUGEOT 308 R HYbrid. Prednji elektromotor uključuje se ovisno o pritisku vozača na papučicu gasa.

Komentari