Deaktivacija cilindara u vožnji odličan je način kako bi se smanjila potrošnja goriva, a što je čest slučaj u automobilima sa šest i osam cilindara (V6, V8). No, Volkswagen će uskoro predstaviti prvi 4-cilindrični motor na svijetu s tehnologijom gašenja cilindara, piše automanija.
Na većim V6 i V8 motorima ova tehnologija može smanjiti potrošnju goriva i do 20%. u VW-u i od novog 1,4-litarskog TSI motora koji će se pojaviti 2012. godine očekuju se puno.
Testovi govore kako bi to smanjenje iznosilo oko 0,4 litre na 100 kilometara što možda i ne zvuči puno. No, ako tome dodamo Start/Stop tehnologiju koja može dodatno smanjiti potrošnju od 0,6 litara na 100 kilometara. Ukupno gledajući, to bi moglo biti oko 20% manja potrošnja što na desecima tisuća kilometara može biti osjetna ušteda.
VW-ov novi motor aktivirat će gašenje jednog cilindra kada motor konstantno radi između 1.400 i 4.000 okretaja u minuti što u kompaniji procjenjuju da je oko 70% aktivnosti motora pri vožnji.
Najviše goriva automobilima treba prilikom ubrzavanja i tada motor radi u punoj snazi. Isto vrijedi i za teže terene kao što je primjerice uzbrdica ili prestizanje.
Novi Volkswagenov 1,4-litarski TSI motor će se, kako saznajemo, ugrađivati u europske VW modele kao što su Golf, Scirocco, Jetta i Tiguan.
Izvor.automanija.com
Komentari