Zanimljiva predavanja obilježila drugi dan Imput Mop festivala

Objavljeno: 26.05.2013. 13:44

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:16

Foto: Dizajnsvakidan

Drugi dan Imput Mopa, festivala multimedije koji se održava u Varaždinu, protekao je u znaku edukacije. Pred brojnom publikom u Palači Herczer, predavači su predstavili sebe, svoj rad ali i udjelili mnoštvo korisnih savjeta.

Prvi je nastupio Tin Kadoić, osnivač agencije Brlog koji je kroz svoje predavanje Interakcije 101 nastojao objasniti posjetiteljima što je to dizajn interakcija, koji su procesi bili uključeni u dizajniranje interakcija nekad, a koji su to danas. Kadoić je interakcije objasnio i kroz mnoštvo primjera – domaćih projekata kreiranih u agenciji Brlog, projekata stranih agencija te kroz radove studenata na Studiju Dizajna u Zagrebu. Naglasio je i kako je edukacija ključ uspjeha.

Mikrofon je dalje preuzeo Vladimir Končar, grafički dizajner i jedan od osnivača Studija Revolucija. Končar je ispričao o svojim počecima, o tome kako je uz studiranje na grafičkom fakultetu učio i slikati, naglašavajući pritom važnost samoedukacije. Posjetitelje je proveo i kroz proces izrade dizajna novih medija, a upoznao ih je i sa odabranim radovima Studija Revolucija.

Nenad Vukušić prisutne je upoznao sa pojmom copywritinga i njegove važnosti u svijetu marketinga. Objasnio je koje su to dužnosti copywritera, kako izgleda proces pisanja copy-a te kako uopće postati copywriterom i koje su to vještine poželjne da bi bili uspješni u tome poslu.

Za kraj su nastupili Igor Manasteriotti i Mia Marić iz studija Manasteriotti/Marić koji su ispričali o svojim počecima, prvim radnim mjestima, upoznavanju u Brandoctoru i osnivanju vlastite tvrtke specijalizirane za vizualne identitete i ambalaže. Predstavili su i vizualni identitet svog studija kao i filozofiju koja stoji iza njihovog rada. Sve prisutne upoznali su sa svojim izdvojenim projektima, kao i vlastitim brendom cipela Clox.

Komentari