Ludbreško Svetište Predragocjene Krvi Kristove na svojem je Facebook profilu kritiziralo Konzumove Zdravoljupce, odnosno najnovijeg Zdravoljupca - Rajčicu Rajku - iz razloga što su mišljenja da ona nalikuje vampiru.

- Prije nego krenemo kupovati 'slatke, male paradajziće' našoj djeci, možda bi se bilo korisno i dobro informirati što se to prezentira našoj djeci, i sa čime se to ona igraju - napisali su na svojem profilu, gdje su se nadovezali na članak jednog portala "Kako zaustaviti 'zdrave i dobre' vampire namijenjene našoj djeci", gdje autorica navodi kako se novim Zdravoljupcem koji izgleda kao vampir djeci šalje kriva poruka jer vampir nije simbol ničeg pozitivnog. Inače, cilj Konzumove kampanje je potaknuti potaknuti važnost unosa dovoljne količine voća i povrća u dnevnu prehranu, zbog čega su osmislili plišane igračke u obliku povrća i voća. Kupnjom Rajčice Rajke, primjerice, cilj je podržati humanitarnu akcija za prevenciju nasilja nad djecom, gdje Konzum od svake kupljene Rajčice Udruzi roditelja Korak po korak donira 5 kuna. 

Ključne riječi: kampanja, konzum, svetište, zdravoljupci,

Komentari

02.10.2019. 13:00h Zadnja izmjena: 02.10.2019. 13:37