Proljetno nas sunce polako budi i postajemo svjesni da je ljeto vrlo blizu. A ljeto znači da tijelo mora biti besprijekorno – barem nam tako govori onaj dosadni unutarnji glas. Neki od nas uspijevaju u utišavanju tog glasa i priklanjaju se trendovima prihvaćanja svog tijela u kojem god obliku se nalazilo trenutno. Ipak, taj je glas neumoran i sve glasniji što je toplije. Kako bismo vam pomogli da se pokrenete i oblikujete svoje tijelo u što kraćem roku, pronašli smo neke od najboljih fitness priručnika na našem tržištu. Zavirite u koji od njih, ali nemojte da vam čitanje postane izgovor! Vjerujemo da će vam savjeti iz ovih priručnika pomoći da ostvarite svoje ciljeve – bez obzira na ambiciju koju imate. Nije uzalud što kažu: Samo počnite vježbati i rezultati će doći!

 

1. Četverosatno tijelo – Timothy Ferriss

Genijalnog Tima Ferrissa uvijek rado preporučujemo. Ova je knjiga rezultat je autorova opsesivnog nastojanja da nakon više od jednog desetljeća eksperimentiranja postigne savršene rezultate u oblikovanju ljudskog tijela. Knjiga sadrži kolektivnu mudrost brojnih vrhunskih sportaša, nekoliko desetaka liječnika i tisuća sati napornih osobnih vježbi i eksperimenata. Od olimpijskih centara za treniranje do ilegalnih laboratorija, od Silikonske doline do Južne Afrike autor bestselera "4-satni radni tjedan" Tim Ferriss usredotočuje se na jedno pitanje koje će vam promijeniti život: Koje su minimalne promjene će proizvesti maksimalne rezultate na vašem tijelu? Vjerojatno najluđi i najzabavniji priručnik za vježbanje koji smo imali prilike pročitati.

 

2. Vježbajte bez sprava za žene – Mark Lauren i Joshua Clark

Kako su iskustva u treniranju mornaričkih Tuljana, specijalnih postrojbi američke mornarice Marku Laurenu pokazala, specifičnosti između ženske i muške fiziologije, snage i mogućnosti nametnule su potrebu ovakvog priručnika koji vodi računa o ženskoj anatomiji i o tome da ženama nije nužno potrebna snaga već tijelo oblikovano u skladu sa njihovom građom. Zbog toga ovaj priručnik donosi 120 različitih vježbi, namijenjenih ženama, i podijeljenih u tri različite razine težine izvođenja što omogućuje ženama da im vježbanje nikada ne bude dosadno te da u vrlo kratkom vremenu, povećavanjem težine vježbi, steknu vitku i mišićavu, lijepo oblikovanu figuru kojom će se ponositi.

 

3. Trening snage Turbo – Olivier Lafay

Kako bismo skratili vrijeme potrebno za vidljive rezultate, preporučamo vam turbo pojačanje poznate metode treninga. Do pojave Lafayjeve metode, trening snage u velikoj se mjeri temeljio na klasičnom pristupu tjelovježbi. Pretpostavljalo se da prava metoda ne može postojati jer treninzi u načelu zahtijevaju individualan pristup. Bilo je gotovo nemoguće zamisliti univerzalno učinkovit trening jer se metoda uvijek prilagođava potrebama pojedinca. Iako univerzalan trening prilagođen pojedincu zapravo ne može postojati, ipak možemo zamisliti trening koji je univerzalno prilagodljiv svima. Trening snage – Turbo, drugi dio Lafayjeva pristupu tjelovježbi, osmišljen je kako bi još više smanjio vrijeme između početka usvajanja vježbe i učinkovitog vježbanja, s ciljem stvaranja uvjeta pogodnih za promišljanje o vježbanju.  

 

 

Komentari

21.03.2017. 15:35h Zadnja izmjena: 21.03.2017. 15:37

Foto: Instagram, ilustracija

Izvor: index.hr