Agencijama oglašavanje na Facebooku glavni cilj

Objavljeno: 23.04.2011. 12:32

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:09

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini...piše Profitiraj.hr

Agencije su, govoreći u ime svojih klijenata istaknule kako izdaci za oglašavanje na društvenim mrežama iznose 11,9% budžeta za ovu godinu, dok će se za TV oglašavanje potrošiti 13% budžeta. Podsjetimo da je samo prošle godine u SAD-u potrošeno 68,7 milijardi dolara za TV oglašavanje i 26 milijardi za internet oglašavanje.

Prema agencijama, čak 35% ih je izjavilo kako im je Facebook glavni cilj u 2011. godini, dok je njih 22% izjavilo kako imaju planove za povećanje oglašavanja na mobitelima.


Više na Profitiraj.hr


Komentari