Gwen Stefani je zasigurno jedna od najsvestranijih celebrity mama. Osim što je pjevačica, Gwen je napravila izlete i u dizajnerske vode, i to sa svoja dva branda, L.A.M.B. (modnom linijom za žene) i Harajuku Lovers (linija mirisa i modnih dodataka)., prenosi moda.hr.
Kako se šuška, Gwen će i treći put dizajnirati. U suradnji s američkim modnim lancem Targetom plasirat će dječju kolekciju pod nazivom Harajuku Mini. Prvi put će prionuti kreiranju za najmlađe i upravo zbog toga je jako uzbuđena.
- Oduvijek sam htjela napraviti neku cool liniju za najmlađe, a inspiraciju sam našla u zaigranim modnim kombinacijama iz Japana. Target mi je ustupio potpunu kreativnu slobodu, i pošto je ovo drukčije od onog što sam prije radila, usredotočit ću se na kvalitetu, detalje, i naravno niske cijene - rekla je o novoj suradnji Gwen.
Cijene iz kolekcije Harajuku Mini kretat će se do 30-tak dolara, što je poprilično prihvatljivo i povoljno. Pohvale Gwen!
izvor: moda.hr
Komentari