Najstarija i najpoznatija svjetska škola za Djeda Mrazove "Charles W. Howard Santa Claus School" izmijenila je svoj program i gradivo kako bi se prilagodila teškim vremenima u kojima živimo, te financijskim teškoćama koje pogađaju i najbogatije zemlje.
Osim što Djeda Mrazove uče kako se povezati s djecom putem društvenih mreža, prema novom gradivu, oni bi malenima trebali savjetovati da ne očekuju previše poklona u nadolazećem blagdanskom razdoblju.
Rezultat ovog učenja bit će božićna sezona u kojoj će Djedice, uključujući i novih 115 koji su ove godine diplomirali na spomenutoj školi Charles W. Howard Santa Claus School — morati naučiti kako ići u prilog smanjenim financijskim mogućnostima većina obitelji.
I to na način da nježno smanje zahtjeve za poklonima njihove djece. Najteže što će morati je pronaći odgovor na pitanje mnogih mališana: "Možeš li mojoj mami ili tati pronaći posao?".
Djeda Mrazovi koji u svoja krila primaju djecu svih dobi suočavaju se najčešće sa situacijom u kojoj dijete govori svoj popis želja, među kojima su najmoderniji i najskuplji uređaji i igračke, a roditelji sa strane diskretno mašu glavama u znak "reci ne, reci da ne može".
Djeca ponekad nose izreske iz kataloga šoping centara, ponekad dolaze sa isprintanom listom želja, a ponekad nepregledan popis donesu u svojim glavicama.
Izvor: klinfo.hr
Komentari