kritke i pohvale

FOTO: Posjetili smo varaždinske kreativce i obrtnike - za neke je ovo najgori Špancir, dok drugi zadovoljno trljaju ruke

U Varaždinu ovih dana do izražaja dolaze mladi dizajneri, kreativci i obrtnici koji imaju priliku na 10 dana predstaviti svoje stvaralaštvo. Složili bi se, to je Varaždin kakvi bismo voljeli vidjeti češće, Varaždin grad obrtnika i kreativaca.
Objavljeno: 23.08.2018. 13:46

Zadnja izmjena: 23.08.2018. 13:59

Foto: Mirela Horvat

U Varaždinu ovih dana do izražaja dolaze mladi dizajneri, kreativci i obrtnici koji imaju priliku na 10 dana predstaviti svoje stvaralaštvo. Složili bi se, to je Varaždin kakvi bismo voljeli vidjeti češće, Varaždin grad obrtnika i kreativaca. No, situacija izvan ovih 10 dana i nije baš ohrabrujuća, a za neke je ovogodišnji Špancir najgori do sada. 

Svima je poznato da je Varaždin nekada bio grad obrtnika, a ovi varaždinski dizajneri i obrtnici na kratko pomalo evociraju taj status koji je nekada krasio naš grad. Popričali smo s njima te ih upitali da li ih je hrvatsko tržište prepoznalo i dovoljno valoriziralo, odnosno da li kod Varaždinaca postoji interes za njihove proizvode. Nekoliko izlagača reklo nam je kako je to najgori Špancirfest do sada, bez, kako kažu, ljudi i turista, dok je za neke, osobito kreativce i renomirane dizajnere poput Kookabee dizajna i Broth-a najbolji do sada. 

Za 'Smetnjak' iz Ivanca Špancirfest je prije svega prilika za promocijom, a ne toliko prodajom, dok je primjerice 'Eroticom' gdje možete pronaći proizvode od češljanje vune za Varaždince totalna nepoznanica. 

Mišljenja su podvojena pa neki od njih kažu kako je sve više ljudi koji to cijene i žele nešto drugačije i posebnije i kako interes kod Varaždinaca postoji, drugi tvrde da je Varaždin mrtav grad koji mogu podići samo dva, tri jaka brenda poput Zare ili H&M, a onda iza njih idu svi ostali. Kažu kako ljudi nemaju raloga dolaziti u grad u kojem se ne može kupiti djetetu igračka, pa niti žarulja. Tvrde kako ljude treba privući u shoping u grad, a ne sve seliti izvan grada.

Za neke od njih prodaja je daleko bolja izvan Varaždina, osobito na moru i u Zagrebu, a predlažu i promjenu koncepcije Špancirfesta, jer kako kažu, osim 'Kreativnice', ostalo je jednolično i s puno manje ljudi. 

 

 

 

Komentari