Auto centar Baumgartner - Suzuki salon u Varaždinu ove će godine proslaviti 5 godina poslovanja, a uz izbor vozila: S CROSS, VITARA, SWIFT, IGNIS i bogate poklon pakete, sada nudi i novi Suzuki SWACE i novi Suzuki SUV ACROSS - prvi Suzuki opremljen Plug-in hibridnim sustavom…
SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji značajno povećava učinkovitost i pruža ugodniju vožnju. SHVS se sastoji od laganog, kompaktnog ISG (Integrated Starter Generator) generatora koji ima funkciju pomaganja benzinskom motoru, kad mu je snaga najpotrebnija, a to su ubrzanja i pretjecanja. Njegove, visoko učinkovite litij-ionske baterije s izvanrednim performansama punjenja i isporuke energije, lagane su i pune se tijekom vožnje te ničim ne umanjuju dinamiku vožnje, nego ju čak dodatno poboljšavaju.
Novi 48V blagi hibridni sustav sastoji se od 48 voltnog ISG-a, generatora koji ima funkciju elektromotora, 48V litij-ionske baterije te 48V-12V transformatorom istosmjerne struje. S većom voltažom od klasičnog 12V sustava, povećava se energija prikupljena usporavanjem kao i količina pomoći elektromotora kako bi se smanjila potrošnja goriva i povećale performanse vožnje. U normalnim uvjetima vožnje sustav daje prednost ekonomičnosti odn. smanjenoj potrošnji goriva, dok u slučajevima kad prepozna da vozač zahtijeva jače ubrzanje, sustav elektromotorom dodaje dodatni okretni moment pogonskom motoru, koristeći jednu od dvije nove funkcije (torque fill control – kontrola dopune okretnog momenta ili torque boost – pojačanje okretnog momenta).
Swace kombinira snažni električni motor s 1,8-litrenim benzinskim motorom, ekskluzivno dizajniranim za upotrebu u hibridnim sustavima, pružajući besprijekoran osjećaj vožnje uz snažno ubrzanje, kao i izvrsnu potrošnju goriva te nisku emisiju ispušnih plinova. Hibridni sustav optimalno pokreće Swace u svim kombinacijama, bilo da je riječ isključivo o benzinskom motoru, elektromotoru ili oboje, ovisno o uvjetima vožnje.
Zahvaljujući elektromotoru velike snage i velikom kapacitetu baterije, Swace je opremljen i EV načinom vožnje. U EV načinu vožnje, vozilo vozi koristeći isključivo elektromotor pokretan snagom iz baterije. Ovaj način rada može se koristiti za vožnju na kratkim udaljenostima bez brige o buci ili emisiji, posebno u stambenim područjima rano ujutro i kasno u noć, ili u garažama i zatvorenim parkiralištima.
Plug-in hibridni sustav omogućuje iznimnu ekonomičnost, glatka ubrzanja i nevjerojatno nisku emisiju CO₂, koja iznosi samo 22g/km (po WLTP standardima)
Osnovu Plug-in hibridnog sustava čini snažan električni motor, koji isporučuje ogroman okretni moment pri niskim brzinama, a kojeg upotpunjuje veliki i snažni 2.5L termički motor, namijenjen isporuci snage i dodatnog okretnog momenta pri visokim brzinama.
Maksimalnoj snazi termičkog motora od 136kW (185 KS) i 227Nm okretnog momenta, treba pridodati snagu prednjeg elektromotora snage 134kW (182 KS) i 270Nm, te stražnji elektromotor snage 40kW (55) i 121Nm.
Kapacitet litij-ionske baterije od 18.1kWh (50.9 Ah), smještene u podnici automobila, apsolutno je dostatan za dnevne migracije odnosno svakodnevne potrebe, dok termički motor otklanja sve brige oko razmještaja e-punionica, na svim dužim putovanjima.
Još jedna velika prednost ove koncepcije očituje se u činjenici da se baterija u potpunosti može napuniti tijekom noćnih sati, i na kućnu utičnicu, bez dokupljivanja električne snage.
Komentari