Zagrebački H&M - 1500 kvadrata mode

Piše: evz / VLM

Objavljeno: 06.04.2011. 07:38

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:09

Foto: Boris Kovačev / CROPIX

Zagreb u ?etvrtak dobiva novu adresu za šoping, gdje se za povoljne cijene nudi šarena ljetna kolekcija jednaka onima u ostatku svijeta

Ispijaju?i kavu ju?er na Cvjetnom trgu pogledi su bježali prema dugo o?ekivanim crvenim slovima u metropoli - H&M. Nekoliko znatiželjnika odvažno se približilo ogradi centra i škicalo odje?u zbog koje se više ne?e potezati preko granice...

Dobri kupci

Zagreba?ki H&M prostire se na 1500 ?etvornih metara prizemlja te dva kata. Ve?ina kvadrata, naravno, odlazi na ženski dio. Dje?je kolekcije nema, ona ?e biti u ponudi u Arena centru, gdje se drugi du?an otvara za tjedan dana. No, sve ostalo je baš kao i “vani”. Vrata butika otvorit ?e se s posljednjom kolekcijom, šarenim komadima za ljeto, ?ije su cijene jednake kao i u drugim njihovim buticima. Duga šarena haljina koja se “vozi” posljednjih dana na tramvajima ZET-a tek je dio bogate ponude. T-shirt s uzorcima i “obi?ne” majice stoje od pedesetak kuna naviše. Za dvostruko više novaca može se nabaviti ljetna haljina, kratke hla?ice, birati izme?u niza modela suknji. A za 69,90, primjerice, možete kupiti gornji dio kupa?eg kostima, odabrati kakvu mušku majicu ili pak za deset kuna više - grudnjak.

Zagreba?ka filijala imat ?e i ekskluzivnu, limitiranu ‘Glamour kolekciju’ koja se prodaje u pedesetak du?ana u svijetu. Rije? je o nešto ekstravagantnijim komadima odje?e, haljinama i vru?im hla?icama sa životinjskim uzorcima.

Nije to slu?ajno jer Zagreb su u švedskoj tvrtki, ?ini se, dobro prou?ili.

– Zagrep?anke se odli?no obla?e, imaju svoj jedinstven i poseban stil. Istraživali smo hrvatsko tržište nekoliko puta jer za nas je bitno da imamo dobre mušterije i dobru lokaciju. I sad smo napokon našli dobro mjesto. Znatiželjna sam kako ?e to u ?etvrtak izgledati i nadam se da ?e do?i bar nekoliko stotina ljudi - poru?uje Claudia Oszwald, country manager za Sloveniju, Austriju i Hrvatsku.

Oszwald ne mora priželjkivati stotine jer su Hrvatice znane ljubiteljice ove marke. No, hodo?aš?ima u Austriju i Sloveniju zasigurno je odzvonilo.

Za svaki slu?aj, menadžment se pobrinuo i najavio da prvih tristo kupaca na otvorenju dariva vau?erom u vrijednosti stotinu kuna.

Kre?e ekspanzija

Otvorenjem u ?etvrtak, naime, kre?e ekspanzija ovog brenda koji ?e najesen otvoriti du?an u zagreba?kom City Centru One te drugi u Splitu. To naravno zna?i i otvaranje novih radnih mjesta. Jer u H&M-u na Cvjetnom trgu, primjerice, zaposleno je 50 ljudi, a isti broj radit ?e u Arena centru na Laništu. Za sam posao, usput budi re?eno, prijavilo se oko 4500 ljudi...








Komentari