Na ludbreškoj tržnici uručeni certifikati za 26 OPG-a

Objavljeno: 05.06.2014. 11:17

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:27

Foto: Grad Ludbreg

Na Gradskoj tržnici Ludbreg uru?eni su certifikati obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koja prodaju svoje vlastite proizvode na ludbreškoj tržnici.

– Prošle smo godine u Ludbregu zapo?eli s ovim projektom i evidentno je da je broj certificiranih proizvo?a?a porastao i s time vjerujem i živost prodaje na ovoj tržnici. Projekt se provodi diljem Hrvatske, širi se po kontinentalnom dijelu i na taj na?in dajemo doprinos da se doma?a proizvodnja promovira, da se istakne kao dobra, vrijedna i na taj na?in poti?emo potroša?e na kupnju daju?i im vjerodostojne podatke da zaista kupuju doma?i proizvod – kazao je Miljenko Ernoi?, stru?ni tajnik Udruge hrvatskih tržnica.

Certifikate je dobilo 26 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, dok ih je prošle godine uru?eno devet. Certifikate je uru?io ludbreški gradona?elnik Dubravko Bili?.

– Ove tržnice ne bi bilo bez proizvoda naših poljoprivrednika i vidljivo je da postoji jedna jezgra ljudi koji proizvode na našem podru?ju i koji žele svoje proizvode prodati ovdje, u našemu gradu. Siguran sam da ?e ovaj projekt "natjerati" naše sugra?ane da su ?eš?e na tržnici, da sve ono što poljoprivrednici proizvedu na našoj ludbreškoj zemlji, mi ovdje u Ludbregu potrošimo, pojedemo, zasadimo – poru?io je gradona?elnik Dubravko Bili? dodavši da je tržnica bitan sadržaj svakoga grada, a ludbreška je dokaz da imamo ljude i ideje.

Uz certifikate, predstavnici obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava dobili su i prigodne poklone, prega?e i kape.

Uru?ivanje certifikata o proizvodnji vo?a i povr?a te još ponekih proizvoda sastavni je dio projekta promicanja doma?e poljoprivredne proizvodnje te prodaje vo?a i povr?a garantiranog teritorijalnog porijekla. Cjelokupni projekt je pokrenula Udruga hrvatskih tržnica (UHT) i Zajednica udruga hrvatskih povr?ara još 2006. godine s ciljem ozna?avanja povr?arskih kultura proizvedenih na podru?ju Republike Hrvatske, a koje se izravno na ovlaštenim tržnicama nude potroša?ima.

Projektom se želi o?uvati i poticati tradicionalni na?in direktnog plasmana doma?ih i kvalitetnih poljoprivrednih proizvoda od proizvo?a?a do krajnjeg potroša?a, te se na taj na?in isticati važnost o?uvanja i unapre?enja hrvatskog ruralnog prostora. Tako?er je cilj stjecanje povjerenja kupaca u doma?e, svježe i zdravo vo?e i povr?e koje na tržnici nude certificirana obiteljska poljoprivredna gospodarstva.

Komentari