Projekt Zeleno želimo

Na sajmu u Njemačkoj predstavljeni ludbreški proizvodi 

Projekt Zeleno želimo predstavljen je na minhenskom sajmu F.RE.E, te je predstavio ukupno 7 atraktivnih tematskih cjelina: outdoor; biciklizam; vodeni sportovi; putovanja; krstarenja i putovanja brodovima; zdravlje i wellness te kamping&karavaning.
Objavljeno: 27.02.2019. 10:35

Zadnja izmjena: 27.02.2019. 10:36

Projekt Zeleno želimo predstavljen je na minhenskom sajmu F.RE.E, te je predstavio ukupno 7 atraktivnih tematskih cjelina: outdoor; biciklizam; vodeni sportovi; putovanja; krstarenja i putovanja brodovima; zdravlje i wellness te kamping&karavaning.

Tržište Njemačke jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam s kojega se ostvaruje najveći turistički promet, a na sajmu su predstavljeni proizvodi ludbreških proizvođača: hren, vino, bučino ulje, sok od aronije.

Hrvatska i Slovenija kroz zajedničku turističku promociju puno su bolje vidljive na globalnom tržištu, kako među turistima s dalekih tržišta koji Europu doživljavaju kao jedinstvenu destinaciju tako i kod domaćina Nijemaca i ostalih posjetitelja ovogodišnjeg sajma kojima se brand KULTNARURA predstavlja kroz doživljaj oplemenjen gastronomijom, vinom, rukotvorinama i prirodom i kretanjem.

Kroz projekt nastaju i četiri različita mikroproizvoda koji će biti povezani u zajednički proizvod, a svaki od njih će imati drugačije polazište u smislu baštine i sadržaja u zaleđu. Svi mikroproizvodi zajedno će formirati zanimljivu cjelinu sa sadržajem koji će biti od interesa za široku populaciju. Svaki pojedini mikroproizvod će se temeljiti na jedinstvenom ishodištu, uzimajući u obzir ponudu pojedinog mikropodručja – priroda i kretanje, gastronomija, zanati i rukotvorine i vina.

Komentari