Predstavljena nova razvojna turistička strategija Varaždina

Objavljeno: 27.01.2014. 12:01

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:27

Foto: Andrej Svoger/Ilustracija

Danas je u plači Herzer predstavljen Strateški plan razvoja turizma grada Varaždina do 2020. koji je za Grad Varaždin i Turističku zajednicu grada Varaždina izradio institut za turizam.

Strategija je dokument koji, polazeći od postojeće pozicije Varaždina u njegovom tržišnom okruženju, postavlja strateška razvojna usmjerenja te predlaže projekte kroz koje će se ona realizirati.

- Varaždin prvenstveno mora jače razvijati svoj identitet. To se može postići kroz koncept branda. Imidž grada je vrlo važan segment u širenju turističke ponude. Varaždin ima odličnu startnu poziciju , odnosno dobre i kvalitetne početne resurse koje treba razvijati kroz projekte - istaknula je Neda Telišman Košuta, voditeljica stručne grupe Instituta za turizam.

U strategiji je predstavljeno 20 projekata od kojih je pet iznimno važno započeti razvijati.

- Ovo je strateški vrlo važan dokument i vjerujemo da je njegova realizacija itekako moguća. Sljedeći korak je predstavljanje strategije Gradskom vijeću i ukoliko se strategija prihvati i krećemo s radom - rekla je Natalija Martinčević, zamjenica gradonačelnika i predsjednica Turističke zajednice grada Varaždina.

Strateškim planom predlaže se 20 razvojnih projekata iz područja turističkih atrakcija, turističke infrastrukture i suprastrukture, ljudskih potencijala, destinacijskog menadžmenta te tržišne komunikacije. Svaki od njih pridonosi unapređenju konkurentnosti Varaždina kao turističke destinacije, a zajedno imaju potencijal osigurati Varaždinu poziciju među među visoko atraktivnim srednjoeuropskim gradovima.

Više o turističkoj strategiji Varaždina pročitajte u Tjedniku eVaraždin koji izlazi 31. siječnja.

Komentari