Opel Astra i Zafira Tourer u prodaji i u Hrvatskoj

Objavljeno: 14.12.2011. 19:02

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:11

Od sada i u Hrvatskoj možete kupiti dva nova Opelova zanimljiva modela - Astra GTC košta od 143.700, a Zafira Tourer ima početnu cijenu od 154.900 kuna, piše Automanija.

Dugo očekivana sportski dizajnirana Astra GTC stigla je na domaće tržište. Automobil čiji je dizajn u svojoj prvoj generaciji izazvao oduševljenje i naravno odlične prodajne rezultate, dobio je respektabilnog nasljednika.

Osim dizajnom, nova Astra GTC može se pohvaliti i mnogobrojinm tehnološkim riješenjima, koja vožnju čine zabavnijom i sigurnijom. Prije svega spomenut ćemo HiPerStrut sustav prednje osovine, koji je primarno osmišljen i razvijen za Insigniju OPC, a sada je iskorišten za Astru GTC kako bi se poboljšale vozne osobine.

Uz taj sustav, nova Astra serijski dolazi s poznatim FlexRide ovjesom, koji idealno podešava postavke ovjesa ovisno o želji vozača, a spomenut ćemo još četvrtu generaciju biksenonskih svjetala i Opel Eye sustav.

Nova Astra GTC dostupna je s četiri benzinska i jednim dizelskim agregatom. Ulazni agregat je 1.4 litreni atmosferac sa 100 konjskih snaga, a slijede još dva turbo agregata iste zapremine sa 120 i 140 konjskih snaga. Trenutačni vrhunac ponude kod benzinaca, barem dok ne stigne OPC verzija, je 1.6 litreni turbo agregat sa 180 konjskih snaga. Dizelsku ponudu čini 2.0 litreni CDTI agregat sa 165 konjskih snaga.

Cijena osnovonog modela Astre GTC s 1.4 litrenim agregatom i start-stop sustavom iznosi 143.700, a uključuje dvozonski automatski klima uređaj, HiPerStrut prednji ovjes, 18 inča alu naplatke, ABS, ESP, tempomat, CD MP3 radio, prednje maglenke, metalik boju i još mnoštvo druge opreme.

I dok Opel s novom Astorm GTC cilja na mlađe kupce, drugi novitet je namijenjen nešto malo drugačijem profilu kupaca, a riječ je naravno o kupcima koji prije svega misle na obitelj. Treća generacija Zafire donosi dinamičniji izgled, ali i još pametnije iskorištenu unutrašnjost.

Prije svega tu je temeljno redizajnirani Flex7 sustav sjedala, koji u novoj generaciji donosi drugi red kao tri zasebna sjedala maksimalno prilagodljiva potrebama obitelji. To znači da je svako sjedalo moguće pomicati naprijed-nazad 210 mm, a tu je i opcionalni sustav Lounge sjedala koji srednje sjedalo pretvara u naslon za ruke, ali nudi i dodatnu fleksibilnost vanjskih sjedala.

S obzirom da se radi o obiteljskom automobilu, u Opelu su se potrudili maksimalno iskoristiti prostor, te se nova Zafira Tourer može pohvaliti s više od 30 pretinaca i višenamjenskom FlexRail središnjom konzolom. Taj sustav vidjeli smo u našem testu Opel Merive, a omogućuje višestruko korištenje i pohranu sitnica u prostoru između vozača i suvozača.

Za razliku od Astre GTC u kojoj prednjače benzinski motori, Zafira Tourer dostupna je s tri dizelska i tri benzinska agregata. Osnovni je atmosferski benzinac sa 115 konjskih snaga, a slijede 1.4 litreni turbo agregati sa 120 i 140 konjskih snaga. S druge strane dizelsku ponudu čini 2.0 litreni CDTI agregat u tri verzije od 110, 130 i 165 konjskih snaga. Cijena osnovne Zafire Tourer s 1.8 litrenim benzinskim motorom kreće od 154.900 kuna.

Izvor: Automanija

Komentari