Tek svaka četvrta Hrvatica sama mjeri razinu ulja u motoru

Piše: evz / VLM

Objavljeno: 10.01.2011. 19:03

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:07

Foto: multimedia-stock.com

Čak 22 posto hrvatskih ispitanika uvijek čeka prvi snijeg kako bi zamijenili ljetne gume zimskima.

Tek svaka četvrta Hrvatica zasuče rukave i podigne poklopac motora svog limenog ljubimca kako bi provjerila je li sve u redu s njezinim automobilom, pokazalo je Chevroletovo istraživanje provedeno na 1300 vozača u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji.

Muškarci biraju udobnost

Tek nešto više Slovenki (28 posto) same provjeravaju, primjerice, razinu ulja u motoru svog automobila, a isto je spremno učiniti čak 38 posto srpskih vozačica. Većina brigu o svojim automobilima još uvijek tradicionalno prepuštaju muškarcima, oslanjajući se na godišnje održavanje kod mehaničara.

U sve tri države otprilike polovica žena se izjasnila da simpatizira male gradske automobile. Muškarci su se, pak, unatoč uobičajenoj pretpostavci da najradije biraju brze sportske automobile, odlučili za udobnost velikih obiteljskih automobila (Hrvatska 35 %, Slovenija 38 %, Srbija 46 %) te jačinu terenaca (Hrvatska 25 %, Slovenija 20%, Srbija 13 %).

Istočni susjedi, pokazuje istraživanje, češće peru svoje automobile nego hrvatski vozači. Dok 20 posto naših vozača pere svoj auto jedanput u dva tjedna, a 20 posto jedanput mjesečno, čak 42 % srpskih vozača auto pere jedanput tjedno, a 32 % jedanput u dva tjedna. Čini se da slovenskim vozačima nije toliko bitan sjaj auta jer gotovo 60 posto Slovenaca automobil pere jedanput mjesečno.

Većina se brine o autima

Prema istraživanju, Slovenci i Srbi su odgovorniji kad je riječ o pripremi automobila za zimu. Naime, 57 posto hrvatskih ispitanika zamijenilo je ljetne gume zimskima već na jesen. To je učinilo 74 posto slovenskih i 72 posto srpskih vozača. Ali, čak 22 posto hrvatskih ispitanika uvijek čeka prvi snijeg kako bi obavili zamjenu guma.

Istraživanje je pokazalo da, kada je riječ o održavanju automobila, značajan broj ljudi smatra kako čini dobar posao – 61 % u Hrvatskoj, 66 % u Srbiji dalo je sebi dvije najbolje ocjene, dok su slovenski vozači nešto skromniji: 40 % ih se ocijenilo prosječnima.


Agencija VLM



Komentari