Toyota je još jednom preuzela vrh ljestvice kao najvrjednija automobilska marka u BrandZ istraživanju Top 100 najvrijednijih globalnih marki u 2015. godini, piše automanijanija.
S vrijednošću marke od 28,9 milijardi dolara Toyota ostaje najcjenjenija automobilska marka prema ocjenama korisnika. U 10 godina otkako je prvi izvještaj BrandZ objavljen u 2006., Toyota je neprikosnoveni vladar među automobilskim markama, okrunjena najvrjednijom automobilskom markom čak osam puta.
BrandZ istraživanje Top 100 najvrjednijih globalnih marki u 2015. je jedino istraživanje koje kombinira kapital marke s odrađenim intervjuima na više od 2 milijuna korisnika na globalnoj razini. Upravo prema zadnjem istraživanju, korisnikova percepcija marke je ključni dojam u ocjenjivanju njezine ukupne vrijednosti, jer same marke su kombinacija poslovne strategije, isporuke proizvoda, jasnoće pozicioniranja na tržištu i vodstva marke.
Izvor: Automanija.com
Komentari