Varaždinka Jelena Erent pokrenula portal kako bi pomogla domaćim obrtnicima

Objavljeno: 22.07.2013. 16:28

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 08:30

Foto: Dragutin Kliček

Sve je započelo kao već klasična priča, ostanak bez posla, nemogućnost pronalaska novog zbog situacije u Hrvatskoj i odjednom višak vremena za razmišljanje i nove ideje.

No, Jelena Erent cijelu je tu situaciju iskoristila za dodatnu edukaciju, EBC*L European Business Competence Licence, pohađanje radionica za žensko poduzetništvo u Tehnološkom parku, te radionice za samozapošljavanje koje nudi HZZ.

Nakon toga mlada Varaždinka osnovala je portal najpokloni.com, gdje je okupila male obrtnike, domaće radinosti, udruge, poduzetnike i dala ideju za nesvakidašnje, jedinstvene i unikatne poklone

- Primjetila sam da darivanje i spomen rođendana ili ostalih prigoda, iako lijep običaj, zbog općeg pomanjkanje vremena i ideja za poklone, većini ljudi postaje nepotrebni stres i pretvara se u bezvoljnu trku po shopping centrima koje obično završavaju u nekom od lanaca kupnjom poklon bona i tako iz godine u godinu - ispričala je Jelena.

- Kao kreativac iz hobija i veliki štovatelj svih vrsta rukotvorina i prirodnih proizvoda rađenih na tradicionalan način, ideja je došla sasvim prirodno. Jednoličnim, neosobnim i najčešće nekvalitetnim proizvodima koji su preplavili naše tržište, suprotstaviti domaći, 100% hrvatski proizvod, rađen ručno, na tradicionalan način, unikatan i originalan, proizvod sa svojom pričom i dušom.

Željela sam objediniti svoju struku, mag.oec. turističkog smjera, i hobi, ali i potaknuti malene, mahom nepoznate kreativce da ustraju u svom kreativnom izražavanju i da svoje proizvode plasiraju na tržište.

Zbog toga sam odlučila zatražiti poticaje za samozapošljavanje (koje sam i dobila) na HZZ-u i pokrenuti novi portal www.najpokloni.com za internet prodaju unikatnih, ručno rađenih poklona za sve moguće prigode i dobne skupine, kakav u takvom obliku nisam pronašla na našem tržištu - objašnjava Jelena.

Cilj joj je, kaže, okupiti takve male, uglavnom nepoznate kreativce, male tvrtke, obrtnike, udruge iz cijele Hrvatske koji nemaju nikakva adekvatna mjesta na kojima bi promovirali i prodavali svoje proizvode, niti pak imaju financijska sredstva za marketing, oglašavanje i distribuciju svojih proizvoda, pa tako niti velike kapacitete da te svoje proizvode prodaju po sajmovima, turističkim manifestacijama, lokalnim trgovinama i sl.

Više pročitajte u novom broju Varaždinskog tjednika od 22. srpnja.

Komentari