Potrošači rekli svoje: Varaždinska Vindija skinula s trona Podravku

Objavljeno: 30.08.2012. 13:43

Zadnja izmjena: 13.01.2016. 09:16

Najnovije Best Buy Award istraživanje, koje je tijekom srpnja 2012. proveo u Hrvatskoj Centar za istraživanje tržišta GfK, pokazuje značajne promjene u iskustvu, mišljenju i percepciji hrvatskih potrošača o tome tko im na tržištu nudi proizvode i usluge najboljeg omjera cijene i kvalitete, piše Poslovni.hr.

Temeljem odgovora hrvatskih potrošača na pitanje: "Koja marka ili koji proizvođač, bez obzira o kojem se proizvodu, usluzi ili proizvođaču radi, za vas predstavlja najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu u posljednjih 12 mjeseci?", tijekom najnovijeg Best Buy Award istraživanja iz srpnja ove godine, sastavljena je najnovija "Best Buy Award Top 10 lista" za godinu 2012/2013.

Promjene u Best Buy Award ljestvici više su nego očite. Prvo mjesto sada ponosno i uvjerljivo drži varaždinska Vindija (10 posto glasova) koja je ovu poziciju u Hrvatskoj preuzela od koprivničke Podravke.

Inače, kompletno istraživanje rađeno je po metodi DEEPMA (Deep Mind Awareness) švicarske tvrtke ICERTAS i provedeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Komentari