Što menadžer treba, a što ne smije raditi?

Objavljeno: 10.01.2011. 17:47

Zadnja izmjena: 08.12.2015. 08:07

Foto: ilustracija

Angažiranost zaposlenika vaše tvrtke ili tvrtke koju vodite, jedan je od glavnih preduvjeta za uspješno poslovanje. Istraživanja međunarodnih konzultantskih tvrtki pokazuju kako manje od 21 posto zaposlenih sebe smatra vrlo angažiranim, a čak osam posto zaposlenika priznalo je totalnu neangažiranost.

Vi kao menadžer možete svojim ponašanjem utjecati na veću angažiranost zaposlenika, što će vas učiniti boljim i donijeti bolje rezultate samoj kompaniji. Izdvojili smo nekoliko stvari koje su poželjne, ali i one koje menadžeri ne bi trebali raditi...

Angažiranost zaposlenika proizlazi iz tri važna čimbenika:

1. Usklađivanje zaposlenika s ciljevima i vizijama kompanije.

2. Vjera zaposlenika u kompetentnost menadžmenta i njihovu sposobnost za realizaciju postavljene vizije i ciljeva.

3. Povjerenje u prvog nadređenog iznad sebe.

Više pozitivnih te smanjenje negativnih tonova, vas kao menadžera, dobar su put ka višem stupnju angažiranosti zaposlenika. A kada su talentirani zaposlenici angažirani, tvrtka posjeduje jedan od glavnih preduvjeta za pobjedu na tržištu.

Evo nekoliko savjeta menadžerima – što smiju a što ne, kako bi postigli bolju angažiranost zaposlenika i samim time postali bolji menadžer.

Nemojte

1. Nemojte se ljutiti. Ljutnja nema mjesta u vašoj poslovnoj torbi, rekao je Mark Twain.

2. Nemojte biti hladni, grubi, udaljeni od zaposlenika i neprijateljski nastrojeni

3. Nemojte zaposlenicima slati različite i nejasne poruke. Poruke moraju biti jednostavne i fokusirane na prioritete – tako ćete zadržati vjerodostojnost.

4. Nemojte lagati zaposlenicima.

5. Ne donosite zaključke i nagle poteze, prije nego provjerite činjenice. Najlakše je istresti bijes na radnika, no ako on nakon toga izvuče činjenicu koja će nepobitno biti na njegovoj strani, osjećat ćete se jako neugodno.

Cijeli članak pročitajte na Profitiraj.hr.

Komentari